مشاوره رایگان

نمونه کارها

طراحی سایت جردن تهران به شکل حرفه ای

طراحی سایت جردن تهران در یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تبلیغ 360 انجام می گیرد. نیاز به اقدام در طراحی سایت با توجه به افزایش ضریب نفوذ اینترنت برای کسب و کار امری پوشیده نمی باشد . حضور پر قدرت و موفق در اینترنت می تواند برگ برنده کسب و کارها برای کسب سهمیه بیشتر بازار و جذب مخاطب باشد . دنیای تجارت در این روز ها بر اساس رقابت و ارائه متفاوت و خلاقانه بنا شده است . با طراحی سایت در شرکت موفق در جردن تهران ، و اجرای سایت قوی و ریسپانسیو می توانید کمک شایانی به برجسته سازی کسب و کار تان و همچنین ارئه خدمات یا محصولات به شکل نوین و خلاقانه ای کنید . داشتن یک سایت با طراحی خاص و قالب اختصاصی یکی از نیاز های صاحبین کسب و کارها می باشد . در کنار طراحی خاص شما نیازمند بهینه سازی سئو برای سایتتان می باشید تا در جست و جو های صورت گرفته در موتورهای جست و جو رتبه های بالایی را کسب نمایید . جهت بهره مندی از تمامی امکانات و ویژگی های منحصر به فرد یک سایت شما باید به سراغ طراح سایت حرفه ای بروید . طراحی سایت با توجه به نیاز و زمینه فعالیت شما می تواند سایتی قدرتمند و کاملا کاربردی برای شما ایجاد نمایند . همانطور که گفته شد سایت ها با توجه به کاربری های متفاوت باید از امکانات متفاوتی برخوردا باشند . برای شروع بهتر است که خود شما به عنوان یک مخاطب نیاز ها را در سایت ببینید سپس اقدام به سفارش طراحی سایت نمایید . با تبلیغ 360 شرکت طراحی سایت جردن همراه باشید.

امکانات در نظر گرفته شده در طراحی سایت جردن

شما برای بهرمندی از یک سایت خوب نیازمند هستید تا از امکانات موجود و مورد نیازتان استفاده حداکثری را ببرید . بسیاری از این امکانات برای تمامی سایت ها یکسان می باشد اما بخشی نیز با توجه به نیاز سایتتان مورد استفاده قرار می گیرد . بخشی از این امکانات و ویژگی ها به شرح زیر می باشد :

هاست و دامنه

اگر بخواهیم به صورت خلاصه توضیح بدهیم هاست فضایی برای ذخیره سازی اطلاعات سایت شما می باشد . همچنین دامنه هم آدرسی است که کاربران با استفاده از آن به سایت شما دسترسی پیدا میکنند. برای راه اندازی سایت ، شما نیاز به اجاره هر دوی این ها می باشید . همانطور که گفتیم دامنه آدرس های مشخص می باشد و مثل کد پستی ، صرفا برای یک واحد در نظر گرفته شده است. نمی توان با نام های مشترک چندین دامنه با پسوند های یکسان داشت . پس ابتدا از آزاد بودن آدرس مورد نظر اطمینان کسب نمایید و سپس به مرحله طراحی وارد شوید .

قالب اختصاصی

وب سایت ویترین کسب و کار شماست . برای ایجاد تماییز و برجسته کردن برندتان بهتر است از سایتی با طراحی اختصاصی استفاده نمایید . استفاده از تم های اختصاصی ، رنگ بندی ، صفحه بندی و تصاویر حرفه ای اختصاصی می تواند به بهترین شکل به برندسازی کسب و کارتان کمک نمایید .

طراحی ریسپانسیو

کاربران با دستگاهای مختلفی مانند کامپیوتر شخصی ، تبلت و موبایل مشغول به وب گردی می باشند . در اینجا ست که اهمیت نمایش کامل و درست به همراه حفظ ویژگی های مهم سایتتان در تمامی دستگاه ها نمایان می گردد . با توجه به اندازه متفاوت تصویر در دستگاه های مختلف باید طراحی به شکلی باشد تا سایت در رزولوشن های مختلف انسجام و کار آمدی خود را حفظ نماید .

طراحی سایت بر اساس اصول سئو

شاید به گوشتان رسیده باشد که باید محتوا سئو شده باشد تا در سایت موثر واقع بشود . می توان گفت امروزه همه به اهمیت سئو پی برده اند و در محتوای تولیدی رعایت می کنند .  اما نکته بسیار مهم استفاده از اصول بهینه سازی سئو است که علاوه بر محتوا در طراحی سایت نیز باید اعمال شود. تا کمک شایانی به کسب رتبه های خوب در موتور های جست و جو شود .

وب سایت چند زبانه

برای کسب و کارهایی که مخاطبان آن ها بیرون از کشور می باشند نیاز است خدمات و محصولات خود را به سایر زبان ها نیز ارائه کنید تا مشتریان خارجی خود را از دست ندهید . داشتن یک سایت چند زبانه به توسعه و رشد کسب و کارتان در وسعت بیشتر کمک میکنند. معمولا در کشور ما زبان های عربی و انگلیسی بیشتر مورد استفاده سایت ها قرار می گیرند . اما با این وجود باز بستگی به حوزه و نحوه فعالیت کسب و کار شما دارد. ما در تبلیغ 360 مترجمان کاربلد و متخصصی را در اختیار داریم که در این زمینه ما را یاری میکنند.

طراحی استاندارد

این بخش را شاید بتوان گفت از دیدگاه کاربر دارای کمترین اهمیت است ، اما به واقع از بیشترین اهمیت برخوردار می باشد . زیرا بعد از دریافت سایت در صورتی که طراحی استاندارد نداشته باشد، می تواند برای توسعه دهندگان و تولید کنندگان محتوا چالش هایی را ایجاد نماید .

درگاه بانکی

این بخش مختص و نیاز فروشگاه نمی باشد . بلکه تمامی سایت هایی که نیاز به وجود امکان پرداخت آنلاین دارند نیازمند می باشند . با توجه به تغییر شیوه های پرداختی می توان گفت همه به این ویژگی نیاز دارند . درگاه قابلیت پیاده سازی بر روی تمامی سایت ها با کاربری متفاوت را داراست . تنها دلیل عدم نیاز به این ویژگی داشتن یک سایت شخصی بدون نیاز به تبادل مالی و یا یک سایت صرفا معرفی خدمات می باشد .

 

بخشی از امکانات در نظر گرفته شده در شرکت تبلیغ 360 طراح سایت در جردن تهران آشنا شدید. حال با معرفی انواع سایت ها با ما همراه باشید.

انواع سایت ها از نظر طراحی

همانطور که در بالاتر گفته شد یک سایت با توجه به زمینه فعالیت باید قابلت های مختلفی داشته باشد . به طور مثال طراحی سایت فروش کالا خیلی متفاوت است با طراحی سایت مخصوص پزشک . ایتدا شما با تعیین نقشه راه و تدوین استراتژی مشخص برای جایگاه سایتتان در کسب و کار باید یکی از انواع سایت ها را با توجه به نیازتان انتخاب نمایید . ما در ادامه به انواع سایت ها می پردازیم .

سایت شرکتی

دیگر کمتر شرکتی را می توان پیدا کرد که اقدام به طراحی سایت نکرده باشد یا نیاز به آن را نداند . هر شرکتی به یک سایت حرفه ای و ریسپانسیو نیازمند است . شما با کمک سایت شرکتی می توانید به برندتان اعتبار بیشتری ببخشید و همچنین یک سایت خوب می تواند به برند سازی شما کمک بسیاری نماید . شما برای طراحی سایت شرکتی نیاز دارید تا از مواردی همچون سرعت لود بالا ، قابلیت نمایش در دستگاه های مختلف (ریسپانسیو) ، تولید محتوا با کیفیت ، سئو و قالب اختصاصی بهره ببرید .

سایت فروشگاهی

امروزه با توجه به روی آوردن افراد به سمت اینترنت و خرید اینترنتی، داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای برای افزایش فروش شما بهترین گزینه است. شما با توجه به گستردگی و زمینه فعالیت سایت فروشگاهی می بایست از امکانات متفاوتی بهره ببرید . به طور مثال فروشگاهی به بزرگی دیجی کالا نیازمند امکانات و خدمات متفاوتی است تا یک فروشگاه تخصصی کوچک تر مثل خوگر . شما برای فروشگاه تان به صورت عمومی به ویژگی هایی همچون سرعت بالای لود شدن صفحات ، جست و جوی پیشرفته ، دسته بندی کالا ، قالب اختصاصی فروشگاهی ، ساخت حساب کاربری و درگاه بانکی دارید .

طراحی سایت پزشکی

با افزایش کاربران  دنیای مجازی و تغییر عادات افراد برای یافتن اطلاعات پزشکی مورد نیازشان به اینترنت مراجعه می نمایند . آنها با جست وجو در اینترنت به دنبال پیدا کردن بهترین گزینه هستند. فعالان حوزه پزشکی ، کلینیک‌ ها و بیمارستان‌ ها برای اینکه بتوانند اطلاعات خود را در اختیار مخاطبان  قرار دهند ، می بایست از یک سایت جامع ، زیبا و حرفه ای استفاده کنند . سایت های پزشکی به امکاناتی همچون رزرواسیون آنلاین ، اتوماسیون برای تشکیل پرونده بیمار ، چت آنلاین ، مشاوره آنلاین ، قالب اختصاصی و درگاه بانکی نیاز دارند .

طراحی سایت خبری

با ورود گوشی های هوشمند به زندگی ما ، خیلی از عادات روزمرگی ما دچار تغییرات گشته است . یکی از این تغییرات خرید روزنامه و دریافت اطلاعات یا اخبار مربوط به روز های گذشته است . امروز عادت همگانی به دریافت اطلاعات و اخبار در لحظه تبدیل گشته است . در دنیایی به این سرعت در انتقال اخبار ، نیاز وجود یک سایت خبری برای فعالین حوزه خبر به نظر امری واجب می آید . شما برای داشتن یک سایت خبری خوب باید از ویژگی هایی مانند طراحی قالب اختصاصی ، قابلیت پاپ آپ ، درج مطالب اخیر در صفحه اصلی ، خبر فوری ، گالری تصاویر و امکان خرید حق اشتراک استفاده نمایید .

کلام آخر

شما در هر زمینه که فعالیت داشته باشید با توجه به عادات روزمرگی مردم نیاز به داشتن یک وب سایت دارید . وب سایت شما باید دارای طراحی انحصاری باشد . با توجه به سیاست ها و استراتژی هایی که شما برای سایتتان در نظر دارید باید طراحی آن به گونه ای باشد که جوابگوی همه نیاز ها باشد . ما در تبلیغ 360 شرکت طراحی سایت در جردن ، برای شما خدماتی را در نظر گرفته ای تا در کنار دریافت اطلاعات مفید برای طراحی سایت با بهرمندی از خدمات ما بتوانید وب سایتی قدرتمند داشته باشید . خدمات ما شامل مشاوره برای تعیین نقشه راه و هدف گذاری برای سایت ، طراحی و قالب اختصاصی استاندارد ، تولید محتوا ، اختصاص هاست و دامنه برای سایت شما ، بهینه سازی سایت بر اساس اصول سئو و پشتیبانی قدرتمند می باشد . شما در صورت نیاز می توانید از هاست های قدرتمند و سریع ما در تبلیغ 360 استفاده نمایید . هدف ما ایجاد رضایت شماست  . برای تحقق این هدف ما همواره در تلاش برای ارائه خدمات و پشتیبانی با استاندارد های بالایی هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ما در صورت نیاز از طریق راه های ارتباطی اقدام نمایید .

پست های بیشتر

پست های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دو =