مشاوره رایگان

نمونه کارها

طراحی سایت همکاری در فروش Market Place

طراحی سایت همکاری در فروش

طراحی سایت همکاری در فروش یکی از روش های مدرن کسب درآمد در بستر آنلاین می باشد . همکاری در فروش در واقع یک الگوی تجاری است ، که به صاحبین کسب و کار ها این امکان را می دهد تا بازاریابی و ارائه خدمات شان به صورت غیر متمرکز صورت بپذیرد .

طراحی سایت همکاری در فروش و فرایند این کسب و کار بر خلاف تصور عموم کار ساده ای نیست . روش کار سایت همکاری در فروش به این شکل است که شما بر اساس مقدار خرید قطعی کاربران و با توجه به توافق از پیش صورت گرفته بر میزان حق مشارکت ، سهم خود را دریافت می نمایید .

  به عبارت دیگر شما با داشتن یک سایت فعال میتوانید بازدیدکنندگان سایت خود را به سمت سایت اصلی فروش کالا و خدمات هدایت کنید ، تا افراد ، از سایت هدف ، خرید کنند. ممکن است سایت شما بازدید زیادی نداشته باشد ولی با خرید محصولات و خدمات از این طریق و پورسانتی که از این راه دریافت می ‌کنید درآمد قابل توجهی عاید شما میشود .

نیاز های طراحی سایت همکاری در فروش

با توجه به گسترش استفاده از اینترنت در میان خانواده ها لزوم آنلاین شدن کسب و کار ها امری غیر قابل جلوگیری است . شما برای داشتن درآمد بیشتر و کسب سهمیه مناسب از بازار آنلاین نیازمند به همکاری با سایت ها هستید .

شما برای داشتن یک سایت همکاری در فروش به یکسری حلقه های تبلیغاتی و خدماتی نیاز دارید. تا بتوانید به بهترین شکل و با نتیجه ی موفقیت آمیز سایت خود را مدیریت نمایید . این نیاز به شرح ذیل است :

مسئول ثبت نام

شما در ابتدا به فرد یا افرادی نیاز دارید تا برای مخاطبان که مشتاق به همکاری با سایت شما هستند ایجاد پروفایل کنند ،  تا بعدا قابلیت دسترسی به اطلاعات آنها را داشته باشید . تدوین قرارداد ها و آیین نامه ی شرایط کاری و درصد های مشخص شده برای همکاریتان و ارسال آن به مخاطبان از دیگر وظایف مسئول ثبت نام می باشد  .

دعوت به همکاری

در صورتی که سایت شما امکان تبلیغ یا همکاری با سایت های دیگر را دارد می توانید با دعوت به همکاری اقدام به تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات دیگر شرکت ها نمایید .

ساختار های مدیریتی

از آنجایی ‌که اغلب کار های شما از طریق ‌سایت صورت می‌گیرد ، باید یک سیستم یکپارچه و دقیق برای فروشندگان و عرضه‌ کنندگان داشته باشید . افراد مختلف باید دارای پنل های کاربری مشخصی باشند که علاوه بر مشخصات آن‌ ها  ، وضعیت روزانه میزان فروش و یا محصولات ثبت‌ شده به آن‌ها نمایش داده شود .

باید ساز و کار مناسب و مطمئنی برای دریافت شماره‌ های حساب از افراد در نظر گرفته شود به‌ صورت روزانه  و یا هفتگی بسته به نیاز شما ، افراد بتوانند به‌ صورت اتوماتیک مبلغ کسب شده از طریق مشارکت در فروش خود را در حساب بانکی خود دریافت نمایند .

بازاریابی آزاد

پس از ثبت‌ نام از فروشندگان ، شما باید راه‌ های مشارکت آن‌ ها درفروش و به نحوی بازاریابی آن‌ ها را آزاد و البته کنترل‌ شده قرار دهید . چه به کاربر خود لینک دانلود ، چه عکس و بنر با سایزهای مختلف و چه هر محتوای دیگری برای بازاریابی ارائه دهید ، باید خریدارها نهایتا به ‌سایت شما هدایت شوند تا علاوه بر خرید محصول خود ، مشخص شود که از طریق چه کاربری به ‌سایت شما و محصول شما هدایت‌ شده‌ اند.

اما نهایتا راه‌ های بازاریابی محصول باید برای کاربران آزاد باشد. تا آن‌ها بتوانند از طریق وبلاگ‌ ها ‌سایت‌های مختلف و یا شبکه ‌های اجتماعی ، اقدام به بازاریابی و مشارکت درفروش محصولات نمایند .

دانش فنی

همچنین سایت شما برای موفقیت در فضای اینترنت و میان میلیون‌ها ‌سایت ، باید به‌ صورت کاملا اصولی طراحی ‌شده باشد . مواردی مانند سرعت ، امنیت ، فضای ذخیره‌ سازی ، سئو و بهینه بودن طراحی سایت برای موتورهای جستجو، طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو برای مشاهده صحیح ‌سایت از طریق دستگاه‌های مختلف و… ازجمله موارد مهمی است که باید در طراحی ‌سایت همکاری در فروش در نظر گرفته شوند .

بنابراین برای موفقیت در طراحی یک وسایت مشارکت در فروش ، با توجه به پیچیدگی‌های مربوطه پیشنهاد می‌شود از یک طراح ماهر و با تجربه در این حوزه کمک بگیرید .

چند توصیه در طراحی سایت همکاری در فروش

شما برای داشتن یک سایت کاربردی باید از طراحی ساده و ناوبری راحت بهرمند باشد . داشتن پشتیبانی آنلاین و پاسخگویی در لحظه یکی از موارد مثبت و موثر در سایت شما می باشد . امکان جست و جوی هوشمند در سایتتان یکی از ویژگی هایی است که باعث راحتی بیشتر مخاطبان و همچنین کاهش زمان ورود تا خریدشان می باشد .

در نتیجه میزان رضایت مخاطبان افزایش میابد. بارگزاری مطالب و محتوای مفید در جذب مخاطب و در نتیجه منجر به موفقیت سایت همکاری در فروش شما می شود. . رعایت سئو نیز باعث افزایش ورود کاربران تازه وارد ، به سایتتان می گردد . تمام دارایی سایت شما مخاطبان وفادار شما هستند. برای بالا رفتن نرخ این مخاطبان باید برایشان وقت بگذارید و سیستم پاسخگویی دقیقی داشته باشید .

حرف آخر

طراحی سایت همکاری در فروش حرفه ای می تواند نمایانگر اعتبار و اهمیت شما به مخاطبانتان باشد . از این رو طراحی یک سایت پیشرفته و متابق با نیاز برای ارتقاء جایگاه کسب و کارتان بسیار مهم می باشد .

ما در تبلیغ 360 با بهرمندی از کادری مجرب و متخصص برای شما اقدام به طراحی قالب اختصاصی ، طراحی ریسپانسیو ، ایجاد بستری برای انتشار مقاله ها و محتوای مورد نظرتان و همچنین بهینه سازی و افزونه سئو می نماییم . ما در تبلیغ 360 با توجه به درخواست شما طراحی سایت همکاری در فروش را انجام میدهیم تا پاسخگوی تمامی نیاز های شما باشد .

هدف ما در تبلیغ 360 کسب رضایت شماست و برای کسب این هدف ، ارائه دهنده خدمات با استاندارد بالا می باشیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ما درصورت نیاز با ما در تماس باشید .

پست های بیشتر

پست های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پانزده =