بهینه سازی صفحات سایت

بهینه سازی صفحات سایت در واقع رعایت اصول و قوانین سئو در جهت نمایش صفحات سایت در نتایج جستوجوی موتورهای جستوجو نظیر گوگل می باشد. رقابت اصلی بر سر قرار گرفتن در بالاترین نتایج می باشد. اینکار با بهینه سازی صفحات سایت امکان پذیر میباشد که به آن سئو نیز گفته میشود. افزایش رتبه سئو وب سایت شما باعث بیشتر شدن تعداد مخاطبان سایت خواهد شد. این یک راهکار همیشگی برای دریافت مخاطبان مستمر میباشد. متخصصین سئو تبلیغ 360 در کنار شما هستند تا بهترین نتیجه را برای وب سایت تان رقم بزنید.

بهینه سازی صفحات سایت

خدمات بهینه سازی صفحات سایت

بهینه سازی صفحات سایت از آنجایی حائز اهمیت میشود که بسیاری از مخاطبان شما در گوگل به دنبال جست و جوی کلمات کلیدی حول کسب و کار و یا حوضه ی فعالیت شما هستند. و بیش از 90 درصد از این مخاطبان تنها به سایت هایی که در صفحه نخست جست و جو قرارگرفته اند سر میزنند. بنابر این رقابت برای رسیدن به صفحه نخست در کلمات کلیدی مشخص بسیار بالاست. ما در تبلیغ 360 با ارائه خدمات سئو جامع ، به هرچه بهینه تر شدن وب سایت شما کمک میکنیم.

بهینه سازی صفحات سایت

SEO on page و SEO off page

بهینه سازی صفحات داخلی سایت یا SEO on page به مجموعه ای از بهینه سازی های عناصر داخلی سایت گفته می شود. در سئوی صفحات داخلی علاوه بر بررسی سورس کد ها به بررسی و بهینه سازی محتوا نیز پرداخته میشود.

بهینه سازی خارجی سایت یا SEO off page  به مجموع روش هایی که جهت بهینه سازی سایت از بیرون از سایت انجام میشود، گفته میشود. رپورتاژ آگهی ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات و . . . نمونه هایی از سئو خارجی سایت است.

برآورد هزینه و ثبت سفارش سئو سایت

GET STARTED

0$

با تشکر ، به زودی با شما تماس خواهیم کرفت

تنظیمات سئو سایت










شما باید یک آیتم را انتخاب کنید

مرحله بعد

سئو سایت

شما باید یک آیتم را انتخاب کنید

مرحله بعد

برآورد نهایی

قیمت به تومان :

Summary

توضیحات اطلاعات مقدار قیمت
تخفیف :
مجموع :

ثبت سفارش

تولید محتوا در بهینه سازی صفحات سایت

تولید محتوا بخش مهمی از بهینه سازی صفحات سایت است. فرض کنید شما در زمینه دندان پزشکی خدمات لمینت دندان را ارائه میدهید. نکته مهم برای تولید محتوا این است که محتوای تولید شده همراستا با جست و جوی مخاطب و خدماتی که شما ارائه میدهید باشد. اینجاست که بحث تحقیقات کلمه کلیدی متناسب با وبسایت شما به میان می آید و یکی از مهمترین بخش های سئو سایت شماست.

بهینه سازی سرعت سایت

بهینه سازی سرعت سایت یکی دیگر از المان های تاثیرگذار در بهینه سازی صفحات وب سایت می باشد. هیچ کاربری دوست ندارد با وب سایتی کند و کم سرعت مواجه شود. از همین رو گوگل امتیاز مثبتی برای وب سایت های که سرعت بالایی دارند در نظر میگیرد.

مشاوره بهینه سازی صفحات وب سایت

جهت دریافت مشاوره در زمینه بهینه سازی صفحات سایت میتوانید با شماره پشتیبانی تبلیغ 360 تماس حاصل نمایید. همچنین برای مشاوره حضوری در محل شرکت میتوانید از همین طریق اقدام به تعیین وقت نمایید.

تلفن مشاوره تبلیغ 360