مشاوره رایگان

طراحی سایت فروش خودرو و ایجاد بستر فروش انلاین

طراحی سایت فروش خودرو

طراحی سایت فروش خودرو با توجه به سرعت همیگیری اینترنت در میان مردم امری بدیهی و غیر قابل انکار می باشد . یکی از اهداف فروشندگان خودرو سهولت در امر فروش خودرو و افزایش سرعت در خدمات می باشد . با راه اندازی و طراحی سایت فروش خودرو به این مهم دست پیدا خواهید کرد و از سایر رقیبانتان پیشی خواهید گرفت .

داشتن یک سایت با طراحی اختصاصی و وجود قابلیت های متنوع برای شما، امکان نمایش بهتر برندتان در چشم مخاطبان را برای شما فراهم می کند . قابلیت های آنلاین سازی فروش به خودی خود جذاب و دارای قابلیت های مخاطب پسند می باشد . که با ایجاد سایتی برای فروش خودرو می توان جذابیت این حوزه را هم وارد کرده تا مخاطبان خود را به بهترین شکل جذب نمایید .

شما می توانید وب سایتی را طراحی نمایید که تمامی مخاطبان امکان خرید خودرو یا فروش خودرو در سایت شما را داشته باشند . به این شکل در کنار فروش خودرو های خودتان می توانید تبدیل به مرجعی برای خرید و فروش خودرو شوید . کسب اعتماد مخاطبان دارای اهمیت زیادی برای سایت شما می باشد که به هیچ عنوان نباید از دست بدهید .

ویژگی های مورد نیاز طراحی سایت فروش خودرو

شما برای جذاب تر کردن سایتتان و افزایش مخاطبان تان باید ویژگی های جذاب و کاربردی را اعمال نمایید . این ویژگی ها در راستای سهولت خرید و فروش خودرو برای خریداران و فروشندگان می باشد . ویژگی هایی که خرید آنلاین را نسبت به خرید حضوری جذاب تر و باعث ایجاد انگیزه جهت خرید آنلاین نزد مخاطب بشود . ویژگی های کلی سایت فروش خودرو شامل :

طراحی سایت

طراحی اختصاصی

شما برای ساییتان باید از قالب و طراحی اختصاصی استفاده نمایید . همچنین این طراحی باید استاندارد باشد ، تا زمانی که قصد به روز رسانی یا تغییرات را داشتید، بتوانید انجام بدهید .

طراحی کاربردی و با کاربری ساده

شما در طراحی ساییتان باید ویژگی ها و قابلیت ها را به شکلی دسترسی بدهید که کاربران با هر میزان دانشی بتوانند در کمترین زمان ممکن وارد و خرید را انجام بدهند . این زمان در یافتن و پیدا کردن محصول توسط مخاطب بسیار مهم می باشد .

طراحی ریسپانسیو

شما با بهرمندی از طراحی ریسپانسیو می توانید سایتتان را به درستی بر روی  تمامی دستگاه ها مانند گوشی و کامپیتور های شخصی داشته باشید . طراحی ریسپانسیو شما امکان حفظ تمامی قابلیت های سایتتان در زمان نمایش بر روی تمامی دستگاه ها را خواهید داشت .

سرعت بارگزاری

به هنگامی که کاربر قصد دارد برای بار اول وارد سایت شما بشود سرعت بارگزاری اطلاعات سایت شما از دید مخاطب بسیار مهم می باشد . هر چقدر سرعت بارگزاری بیشتر باشد شما می توانید رضایت مخاطبان را بیشتر جلب نمایید .

جست و جوی هوشمند

زمانی که مخاطب به دنبال محصولی باشد، گشتن در داخل سایت شاید کمی برای مخاطب خوشایند نیست . شما با گذاشتن امکان جست و جو و نمایش نتایج دقیق امکان افزایش سرعت در انتخاب را به مخاطبان خود می دهید .

دسته بندی منظم

شما با اعمال دسته بندی این امکان را به مخاطب می دهید تا بتواند با ورود به دسته مورد نظر تمامی محصولات مشابه را ببیند . مانند دسته خودرو های 1600 سی سی خودرو های سواری خودروهای شاسی و غیره .

الزامات طراحی یک سایت فروش خوردرو

شما در طراحی سایت فروش خودرو احتیاج دارید تا یکسری از امکانات را اعمال نمایید . این امکانات برای ارتباط بهتر با مخاطب می باشد . امکانات کلی چنین سایت های شامل :

چت آنلاین

این قابلیت امکان را برای مخاطبانتان فراهم می کند تا از طریق مراجعه به سایت بتوانند با مشاورین یا پشتیبانی شما ارتباط بگیرند و پاسخ بخشی از سوالاتشان را دریافت نمایند .

گالری تصاویر

شما با داشتن چنین امکانی تصاویر خودرو ها را به مخاطبان به نمایش میگذارید و قبل از خرید مخاطب امکان مقایسه خودروها را خواهد داشت. این امر در انتخاب دقیق و آگاهانه به مخاطب کمک می کند .

صفحه ی درباره فروشنده

این ویژگی باعث آشنایی کاربر با فروشنده می شود همچنین با دادن امتیاز به فروشندگان می توانید آنها را بهتر به مخاطب معرفی نمایید .

صفحه تایید کارشناس

شما با دادن تاییدیه به سلامت یا تضمین بیانات فروشنده در مورد خودرو های موجود در سایتتان این اطمینان را به مشتری از نظر صحت ویژگی ها می دهید .

امکان خرید آنلاین

شما برای سهولت امر نقل انتقال خودرو می توانید درگاه پرداخت انلاین در سایت داشته باشید و به عنوان امین دو طرف مبلغ را دریافت و در صورت اتمام معامله مبالغ را تسویه نمایید .

تولید محتوا

شاید فکر کنید محتوا برای فروش خودرو نیاز نباشد . اما این تصور کاملا اشتباه هست . شما با تولید محتوای متنی ، عکسی و یا ویدیویی می توانید به مخاطبان سایتتان کمک نمایید تا انتخاب بهتر و مناسبی داشته باشند .

محتوای تولیدی شما می تواند به صورت ساخت تیزر های خودرویی ، مقایسه فنی ، تست عملکرد خودرو و نمایش ارزش خرید خودرو باشد . محتوای تولیدی باید با کیفیت  و اصول حرفه ای برای فروش باشد . زیرا با عمل به اصول حرفه ای فروش ، شما می توانید اعتماد کاربر را نسبت به سایت و برندتان جلب نمایید .

سئو

شما برای بهتر دیده شدن نیاز به رعایت اصول سئو دارید . به تمامی فرایند هایی که باعث بهینه شدن سایتتان برای موتور های جست و جو مانند گوکل می شود سئو می گویند . کسب رتبه های مناسب در نتایج جست و جوی موتورها یکی از نیاز های بهتر دیده شدن سایت شما می باشد .

نیاز به طراحی سایت فروش خودرو

دنیای ما بعد از ظهور گوشی های هوشمند به شکل اساسی دچار تقییرات در ظاهر شده است . دسترسی راحت تر به اینترنت و امکان سفارش و خرید آنلاین این روز ها تبدیل به یک عادت برای مردم شده است . ویژگی های خرید آنلاین را می توان در مدیریت بهتر زمان ، کاهش رفت آمد های غیر ضروری شهری و در نتیجه صرفه جویی در هزینه هایمان دانست .

اما این فناوری در ابتدای راه خود می باشد و اطمینان به خرید آنلاین در تمامی زمینه ها امری عادی نشده است . اما سایت برای فروش خودرو را می توان یکی از زمینه هایی دانست که به زودی دارای بازار بزرگ و پر مخاطبی می شود . شما برای عقب نماندن از رقبای خود نیاز دارید تا در زمان درست وارد این بازار شوید . تاخیر در ورود و نداشتن سایت مناسب از آسیب های این بازار می باشد .

کلام آخر

طراحی سایت فروش خودرو حرفه ای می تواند نمایانگر اعتبار و اهمیت شما به مخاطبانتان باشد . از این رو طراحی یک سایت حرفه ای و مناسب برای ارتقا جایگاه کسب و کارتان بسیار مهم می باشد .

ما در تبلیغ 360 با بهرمندی از کادری مجرب و متخصص برای شما اقدام به طراحی قالب اختصاصی ، طراحی ریسپانسیو ، ایجاد بستری برای انتشار مقاله ها و محتوای مورد نظرتان و همچنین بهینه سازی و افزونه سئو می نماییم .

ما در تبلیغ 360 با توجه به درخواست شما سایت فروش خودرو طراحی می کنیم که پاسخگوی تمامی نیاز های شما باشد . هدف ما در تبلیغ 360 کسب رضایت شماست و برای کسب این هدف سعی ما در ارائه خدمات با استاندارد بالا می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ما درصورت نیاز با ما در تماس باشید .

پست های بیشتر

پست های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دوازده =