مشاوره رایگان

نمونه کارها

طراحی سایت مخصوص پزشکان

طراحی سایت مخصوص پزشکان

طراحی سایت مخصوص پزشکان می تواند کمک شایانی به پزشکان در راستای معرفی تخصص ، نمایش اصولی و دقیق رزومه و ارائه مقالات علمی و یا یافته های شخصی در علم طبابت را به مخاطبان خود ارائه نمایند . با طراحی وب سایت مخصوص پزشکان به صورت تخصصی می توانید از ثمرات بیشمار آن بهره ببرید . از ثمرات وب سایت تخصصی می توان به ارتباط مستقیم و پایدار با مخاطبان خود ، داشتن ارتباط و اشتراک گذاری دانش و تجربیات با سایر پزشکان و ایجاد و یا تقویت برندینگ پزشکی اشاره کرد . با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در میان کاربران ، داشتن یک وب سایت برای معرفی و ارئه خدمات پزشکی به مخاطبانتان امری لازم به نظر می آید . با طراحی و اجرای یک وب سایت قوی و مناسب با نیاز هایتان می توانید به مخاطبان بیشتری در زمان کمتر پاسخگو باشید .  مدیریت صحیح مطب ، مدیریت زمانی مناسب برای پزشک ، ویزیت آنلاین ، نوبت دهی آنلاین و خیلی امکانات دیگر از ویژگی های طراحی سایت مخصوص پزشکان می باشد .

 

ویژگی های مورد نیاز در طراحی سایت پزشکان

با توجه به استراتژی و کارکرد سایت باید اقدام به طراحی سایت پزشکان خود نمایید . با توجه به کاربری متفاوت و مخاطبان هدف متغیر طراحی صفحه نخست آن ها متفاوت می باشند . در طراحی سایت باید اولویتتان راحتی و دسترسی آسان  کاراربران باشد .  استفاده از تصاویر و ویدیو های آموزشی با کیفیت به دلیل کسب رضایت مخاطب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . به صورت کلی صفحات مورد نیاز یک سایت پزشکی شامل  :

 

بیشتر بخوانید : طراحی سایت نوبت دهی پزشکی

 

 

درباره ما

در این صفحه از توانایی های پزشک صحبت می شود و افتخارات پزشک در معرض دید مخاطب قرار می گیرد . همچنین در این قسمت پزشک برای تاثیر گذاری بیشتر بر روی مخاطبان خود ، می تواند از  رزومه تحصیلی و کاری خود نیز بهره ببرد .

تماس با ما

این قسمت شامل فیلدهای است که بینندگان سایت یا کاربران می توانند راه های تماس با پزشک برای بیان سوال خود و دریافت پاسخ مناسب به هماره ثبت انتقادات و پیشنهادات خود اقدام نمایند .

رزرو آنلاین

این بخش به پزشکان برای مدیریت زمان های خود جهت ویزیت بیمارنشان کمک شایانی می نماید . همچنین تاثیر مثبت بر روی افکار بیمار به جهت سهولت در امر تعیین وقت ویزیت می گذارد . این بخش به پزشکان امکان مدیریت زمانی ، کنترل و نظم دهی به مطب برای پذیرش بیمارن ، دسترسی راحت تر به سوابق بیماران و … را موثر می سازد .

اطلاعات پزشکی و تحقیقات

این قسمت در بیشتر سایت های پزشکی بایستی وجود داشته باشد، چون این ایکون مقالات علمی در مورد بیماری ها و درمان آن ها در اختیار کاربران می گذارد. درمورد دانشگاه های پزشکی این قسمت شامل روش های جدید درمان و داروهای جدید که حاصل تحقیقات دانشجویان این دانشگاه ها ست ، نیز می باشد.

ثبت کاربر

برخی سایت های پزشکی برای این که بیماران و پزشکان از قسمت های مخصوص به خود استفاده کنند و نیروها و بیماران جدید در سامانه اینترنتی آن ها ثبت شوند این قسمت را در سایت خود قرار می دهند. بیماران با عضویت در این قسمت امکان رزرو آنلاین و رهگیری آن را خواهند داشت. پزشکان نیز در این قسمت می توانند مطلب جدیدی در سایت بگذارند و یا برخی از صفحات را پاک کنند.

موتور جستجو

در سایت های پزشکی وسعت اطلاعات و مقالات بالا می باشد . کاربران با ورود به سایت به دنبال پاسخ سوالات خود یا دریافت خدمات مناسب در کمترین زمان می باشند . در طراحی سایت جهت سهولت در این امر و همچنین سیستمی برای نظم دهی و سازمان دهی کلی سایت باید بهره برد . پیشنهاد ما بهرمندی از موتور های جست و جوی قوی و توانمند می باشد . تا بتوانید مطالب یا خدمات مورد نظر مخاطبان را با صرف کمترین زمان در اختیارشان بگذارید .

 

بیشتر بخوانید : بازاریابی پزشکی قدم به قدم

 

 

 

ویژگی های ظاهری سایت مخصوص پزشکان

 

طراحی ریسپانسیو

 کاربران امروزه از دستگاه های متفاوتی برای اتصال به اینترنت و بازدید از سایت ها می پردازند . شما باید طراحی سایت پزشکی تان به نحوی باشد تا در تمامی دستگاه ها مانند تلفن همراه ، تبلت یا کامپیوتر های شخصی با ظاهری مشخص و با قابلیت های یکسان نمایش داده شود .  استفاده از طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا این امکان را به شما می دهد ، تا در زمان مشاهده سایت از طریق دستگاه هایی مانند تلفن همراه یا تبلت نظم و ترتیب خود را حفظ نمایید و سایت کاملا با آن ها سازگار باشد . از آنجایی که امروزه استفاده از تلفن همراه و تبلت برای وب گردی بسیار فراگیر شده است ، قابلیت رسپانسیو بودن یکی از ملزومات در طراحی سایت پزشکان می باشد .

بهینه سازی و سئو سایت

باتوجه به اینکه اکثر مخاطبان سایت های پزشکی از طریق جست و جو در موتور هایی مانند گوگل وارد سایت می شوند ، لزا شما با  بهینه سازی و سئو پذیری سایتتان ، رتبه بهتر در نزد موتور های جست و جو کسب می نمایید . کسب رتبه بهتر منجر به پذیرا بودن سایتتان از نفرات و مخاطبان بیشتری می باشد .  پایه و اساس سایت های پزشکی باید بر اساس الگورتم موتور های جستجو پیاده سازی شود تا شناسایی محتوا ، سئو سایت ، بهینه سازی سایت و کاهش رتبه سایت سریعتر باشد .

مدیریت و کنترل آسان

قسمت مدیریت و کنترل سایت های پزشکی باید بسیار روان ، آسان و کاربردی باشد به صورتی که علاوه بر پزشک یک فرد معمولی هم بتواند به سادگی آن را مدیریت و کنترل کند. که این مساله هم با استفاده از CMS ها به سادگی قابل حل می باشد .

اهمیت طراحی سایت مخصوص پزشکان

 قبل از فراگیری اینترنت و برجسته شدن اهمیت سایت ها ، برای دریافت نوبت ویزیت پزشک می بایست بصورت حضوری به مطب پزشک مراجعه و ثبت درخواست ویزیت می کردیم. طبیعتا این روش باعث هدر رفت زمان زیادی از جانب مراجعه کننده برای تعیین وقت و مراجعه به پزشک می شد . همچنین این امر امکان کنترل ازدحام جمعیت در مطب را برای پزشکان سخت می نمود . و در نتیجه این روش در نحوه ارائه خدمات مناسب به بیماران اختلال ایجاد می کرد . اما چه راهکار و راه حلی در حال حاضر توانسته جایگزین مناسبی برای این روش از پذیرش باشد ؟

کاربران امروزه علاقه زیادی دارند که کارها را بصورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند. با پیشرفت تکنولوژی و توسعه و افزایش ضریب مصرف اینترنت در بخش بزرگی از جامعه ، فرصت مناسبی برای تمامی کسب و کارها فراهم شده است. این فرصت باعث شده تا خدمات خود را با شیوه های نوین به کاربران و مخاطبان ارائه نمایند .

ویژگی هایی از قبیل ارائه خدمات بصورت 24 ساعته و همینطور دسترسی بدون محدودیت جغرافیایی ، دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبین و سایر موارد را می توان نام برد . در نتیجه پزشکان می توانند با طراحی سایت مخصوص پزشکان حرفه ای از مزایای بیشمار آن  برخوردار شوند .

براساس تحقیقات پیو (pew)، بیش از 70 درصد مردم در مورد اطلاعات سلامتی در گوگل جستجو می کنند. و اگر مشکلی دارند با سرچ کردن و پیدا کردن علائم بیماری در مورد بیماری خود اطلاعات بیشتری کسب میکنند. بنابراین اگر پزشکان متخصص وب سایت اختصاصی خود را داشته باشند ، با ارائه محتواهای تخصصی ، طیف وسیعی از مخاطبان را میتوانند داشته باشند .

قطعا با ارائه ی محتواهای ارزشمند نرخ تبدیل این مخاطبین به مراجعه کننده بالا خواهد بود .

کلام آخر

شما قبل از اقدام به طراحی وب سایت مخصوص پزشک ، نیاز به مشورت با فردی آگاه و با تجربه دارید . تیم تبلیغ 360 با داشتن مجرب ترین مشاوران و همینطور تلاش برای ارائه مناسب ترین تعرفه طراحی سایت پزشکی ، به شما کمک میکند که بهترین تصمیم را برای پیشرفت در کارتان با معقول ترین هزینه و بهترین کیفیت بگیرید. کافیست از طریق راه های ارتباطی زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ما در صورت نیاز با ما در تماس باشید .

پست های بیشتر

پست های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =