مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی به صورت حرفه ای امروزه با توجه به اهمیت بالایشان و روش های مختلف جذب مخاطب که در این شبکه ها امکان پذیر هست به یک نیاز جاری تبدیل گشته است . برقراری ارتباطی موثر ، پایدار و دائم با مخاطبان یک نیاز مبرم است که همواره باید مورد توجه صاحبین کسب و کار برای مدیریت شبکه های اجتماعیشان باشد . استفاده از برخی ویژگی ها برای رشد سریعتر کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی نظیر استفاده از تم مخصوص و یا بیویی زیبا و حرفه ای میتواند منجر به بهبود جایگاه شما در شبکه های اجتماعی شود. تیم تبلیغ 360 با طراحی تم های اختصاصی کسب و کار شما ، رعایت هشتگ ها ، مینشن ها ، بیوگرافی دقیق ، تگ ها و سایر روش های موجود اقدام به راه اندازی یا مدیریت پیج های شما بصورت حرفه ای می نماید .

مدیریت شبکه های اجتماعی

ضرورت فعالیت کسب و کار ها در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی روز به روز در حال توسعه و گسترش تعاملات بین کاربرانشان می باشند . کسب و کار ها با توجه به نیاز به استفاده از راههای ارتباط پیوسته ، می توانند از بستر های مختلف شبکه های اجتماعی با توجه به نیازشان استفاده نمایند . افزایش نرخ کاربران فعال در شبکه های اجتماعی نشان از اهمیت بالای این فناوری در نزد صاحبین کسب و کار می باشد . با نگاه به آمارها متوجه فعالیت بیش 47 میلیون کاربر ایرانی در شبکه های اجتماعی می شوید . پتانسیل بالا و ظرفیت ها موجود در این شبکه های اجتماعی برای شما فرصت تبلیغات و همچنین ارتباط با مشتریانتان رو فراهم می نمایید . در دنیایی امروز که کاربران در شبکه های اجتماعی با خیلی از برندها آشنا می شوند عدم حضور یا مدیریت نا صحیح در شبکه های اجتماعی توجهی نداشته و لطمات جبران ناپذیری به کسب و کاره شما می زند . شما با راه اندازی پیج های منسجم و با بهرمندی از استراتژی های مخصوص کسب و کارتان می توانید با معرفی بهتر خودتان از رقبا پیشی بگیرید .

خدمات تبلیغ 360

در ادامه به بخشی از خدمات ارئه شده توسط تیم تبلیغ 360 برای مدیریت شبکه های اجتماعی می پردازیم .

آنالیز و تحلیل کسب و کار

با توجه به زمینه فعالیت شما اقدام به انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب برای شما می نمایم .

ارائه تقویم محتوای

با توجه به شبکه اجتماعی اقدام به ارئه تقویمی جهت زمان انتشار پوست می نماییم .

طراحی تم

طراحی مفهومی و تصمیم برای نوع تم با توجه به زمینه کسب و کارتان .

طراحی پست گرافیکی

با توجه به نیاز های پیج اقدام به طراحی پستی شخصی سازی شده می کنیم .

استوری

با شرایط پیچ و زمان های مشخص شده استوری های برای شما گذارده می شود .

ویدئو MR و CR

با توجه به سیاست های پیج اقدام به فیلم برداری با گوشی یا تجهیزات پیشرفته می نماییم .

استراتژی هشتگ گذاری

استفاده از هشتگ ها بر اساس استراتژی پیج

تولید کپشن و محتوا

با توجه به پست اقدام به گذاشتن کپشن و محتوا می کنیم.

موشن گرافی

با توجه به نیاز های پیج تولید موشن گرافی با بازیگر یا گوینده اختصاصی می کنیم .

تخصیص ادمین اختصاصی

با توجه به حجم کار و شرایط برای پیج شما ادمین اختصاصی قرار می دهیم .

عکس برداری و فیلم برداری

با توجه به نیاز برای معرفی کسب و کار اقدام به عکس برداری یا فیلم برداری می نماییم .

انتشار پست با زمانبندی

با رعایت سیاست های موجود جهت دریافت بازخورد بهتر اقدام به انتشار پست در زمان مشخص می کنیم .

تبلیغ گسترده

با توجه به بستر های مورد استفاده اقدام به تبلیغ گسترده می کنیم .

ارائه گزارش

برای تعیین میزان پیشرفت و یا موفقیت به شما گزارش عملکرد می دهیم .

مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی

شما به اعنوان یک کاربر حتما با شبکه های مثل اینستاگرام ، تلگرام ،توییترو فیس بوک آشنا هستید . شبکه های اجتماعی بستری با توانایی های بلقوه برای تبلیغات یا معرفی کسب و کارتان به مخاطبان می باشد . در شبکه های اجتماعی صفحه هات به صورت شخصی یا تجاری در دسترس می باشند . تمامی کاربران با نحوه کار با صفحات شخصیشان آشنا هستند . چند درصد کاربران شبکه اجتماعی با کار در صفحه های تجاری نیز آشنا هستند ؟ شبکه های اجتماعی برای تقویت ساختاریشان اقدام به راه اندازی قابلیت های در صفحه هات تجاری کرده اند . اکثر مردم با توجه به عدم استفاده یا نیاز با پیج های تجاری آشنایی نداشته و کسب و کار ها نیاز به جذب مدیریت صفحهاتشان در شبکه های اجتماعی دارند . فعالیت مدیران شبکه های اجتماعی شامل داشتن استراتژی های مدون برای پیشرفت پیج ، طراحی و اجرای تم برای پیج ، استفاده از تگ ها و هشتگ های مناسب و برنامه ریزی برای زمان انتشار محتوا بخشی از فعالیت ها برای مدیریت پیج در فضای مجازی می باشد .

مشاوره مدیریت شبکه های اجتماعی

تیم تبلیغ 360 با استاندارد های بالا در راستای کسب موفقیت حد اکثری با راهکار های نوین در کنار شما می باشد . جهت دریافت مشاوره یا اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .