مشاوره رایگان

طراحی سایت فروش بیمه با جدیدترین متدهای طراحی

طراحی سایت فروش بیمه

طراحی سایت فروش بیمه اولین گام شما برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ می باشد . چنان چه شما کارگزاری بیمه ای دارید و تمام امور را به صورت حضوری انجام می دهید ، پس زمان آن رسیده به فکر توسعه و گسترش کسب و کارتان باشید .

لزوم ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ داشتن یک وب سایت کاربردی با طراحی جذاب برای فروش بیمه می باشد . امروزه با توجه به افزیش میزان کاربران گوشی های هوشمند جست و جو ها در اینترنت رو به افزایش است . این کاربران در اینترنت به دنبال دریافت خدمات خود هستند و کسب و کار شما یکی از این شرکت های خدماتی می باشد . بنابراین شروع شما در دنیای دیجیتال با طراحی سایت قوی خواهد بود.

بالا بودن تعداد شرکت ها و کارگزاری های بیمه، رقابت در محدوده، منطقه یا شهر کارگزاری شما رو  سخت تر کرده است .  شما برای جذب مخاطب بیشتر و داشتن سهم مورد نظر از بازار ، نیازمند ورود به دیجیتال مارکتینگ و در گام اول طراحی سایت فروش بیمه می باشید. تا مخاطبانی به وسعت یک کشور داشته باشید .

برای جذب مخاطب بیشتر باید سایتی با قابلیت های ویژه داشته باشید تا نیاز حداکثری کاربران را برطرف نمایید . آنلاین کردن خدمات و بهره وری مناسب از سایت، نیازمند یکسری اقدامات و شناخت هایی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم .

شناسایی نوع فعالیت سایت فروش بیمه

همانطور که مشخص است بیمه انواع زیادی دارد که کارگزاری ها تمام این بیمه ها را ارائه نمی دهند . شما با توجه به میزان گستردگی فعالیت کارگزاریتان باید اقدام به طراحی سایت نمایید . فعالیت های کارگزاری ها به صورت کلی در ارائه بیمه های اتومبیل ، عمر و بازنشستگی ، آتش سوزی و بیمه مسافرتی می باشد . بعد از تدوین استراتژی سایت باید نیاز هایی که در سایت دیده شده را در طراحی اعمال نمایید .

طراحی سایت اولین گام برای بازاریابی آنلاین

شما برای ورود به دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین مانند داشتن شرکت نیاز به یک واحد با آدرس مشخص دارید که سایت در دیجیتال مارکتینگ دقیقا همان کار را می کند . سایت نقش اعتبار بخشی به کسب و کار شما در بستر دیجیتال را دارا می باشد . داشتن یک سایت با طراحی زیبا و اختصاصی و کاربردی یکی از مهمترین اقدامات شما برای ورود به بازار الکترونیک می باشد .

لزوم طراحی سایت فروش بیمه

قوانین و تعریف بیمه ها به اندازه ای گسترده می باشد که اغلب ، ما اطلاعاتی از ویژگی ها و کارکرد هرکدام و همچنین تفاوت بين انواع بيمه ها و کيفيت خدمات ارائه شده توسط شرکت ها را نداریم . حتی شايد ندانیم بيمه ای را که در حال حاضر از آن استفاده می نماییم مي توان از نمایندگی دیگر بیمه غير از نمایندگی یا شرکت بیمه فعلي با قيمتي ارزان تر و خدماتي بهتر تهيه نماییم .

با توجه به فضاي رقابتي صنعت بیمه ، داشتن وب سايت ، مي تواند اعتبار کارگزاري یا نمايندگي بیمه شما را نزد مشتريانتان بسيار افزايش دهد و باعث مي شود که مشتريان بيشتر به شرکت شما اطمينان نمايند . همچنین طراحی سایت فروش بیمه در برند سازي براي کارگزاري یا شرکت بیمه شما بسيار موثر است .

در ضمن داشتن وب سايت مي تواند به عنوان پایگاهی براي انجام انواع تبليغات ارزان قيمت اينترنتي همانند ايميل مارکتينگ ، دادن آگهي در سايت هاي تبليغاتي اينترنتي، بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو مانند گوگل و… باشد .

ویژگی های طراحی سایت فروش بیمه

شما برای داشتن یک سایت خوب و کاربردی باید ویژگی هایی را در نظر بگیرید که ما در این مقاله به تعدادی که برای تمامی سایت ها لازم است اشاره می کنیم .

طراحی اختصاصی با قالب استاندارد

شما برای سایتتان باید از طراحی و قالب اختصاصی و استاندارد استفاده نمایید تا هم تمایزتان با سایر کسب و کار ها را به نمایش بگذارید و هم در صورت نیاز به روز رسانی و تغییرات را به راحتی بتوانید انجام بدهید .

سرعت بارگزاری

برای سایت شما بسیار مهم است که سرعت بارگزاری بالایی داشته باشد تا مخاطبانی که برای بار اول آمده اند مدت زمان زیادی را منتظر دیدن اطلاعات نماند .

طراحی ریسپانسیو

با توجه به استفاده کاربران از دستگاه های متنوع با نمایشگر هایی با ابعاد متغیر ، شما نیاز به سایتی دارید تا در تمامی این دستگاه ها نمایش صحیح و یکسانی داشته باشد . حفظ تمامی امکانات و ویژگی های سایتتان در نمایش بر روی تمامی دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است .

امکان جست و جو

با توجه به وجود بخش های متنوع در سایت شما برای اینکه کاربران بتوانند راحتتر خدمات مورد نظر را دریافت نمایند باید امکان سرچ هوشمند را در طراحی در نظر بگیرید .

ایجاد پروفایل کاربری

این ویژگی از سمت شما امکان داشتن اطلاعات مشتریانتان رو میسر می کند و همچینین برای مخاطبان از تکرار ورود اطلاعاتشان برای دریافت هر یک از خدماتتان جلوگیری می کند .

درگاه بانکی

شما می توانید با اتصال سایت به درگاه های بانکی امکان پرداخت آنلاین را برای کاربرانتان فراهم نمایید تا دیگر در کمترین زمان و بدون مشکل بیمه های خود را دریافت نمایند .

تولید محتوا

شما می توانید با توجه به نیاز مردم و افزایش آگاهیشان اقدام به تولید محتوای متنی ، عکسی و تصویری نمایید . در این محتوا می توانید از قوانین و شرایط بیمه ها و همچنین شرایط دریافت بیمه توضیح بدهید .

سئو

شما برای کسب رتبه های نخست در موتور های جست و جو نظیر گوگل نیاز به بهینه سازی سایتتان مطابق بر اصول سئو را دارید . کسب رتیه های بالا در نتیجه های جست و جو باعث افزایش مخاطب جدید که سایت شما برای اولین بار از آنها میزبانی می کند را بالا می برد .

حرف آخر

یک سایت فروش بیمه حرفه ای می تواند نمایانگر اعتبار و اهمیت شما به مخاطبانتان باشد . از این رو طراحی یک سایت حرفه ای و مناسب برای ارتقاء جایگاه کسب و کارتان بسیار مهم می باشد .

ما در تبلیغ 360 با بهرمندی از کادری مجرب و متخصص برای شما اقدام به طراحی قالب اختصاصی ، طراحی ریسپانسیو ، ایجاد بستری برای انتشار مقاله ها و محتوای مورد نظرتان و همچنین بهینه سازی سئو می نماییم .

ما در تبلیغ 360 با توجه به درخواست شما سایت فروش بیمه طراحی می کنیم که پاسخگوی تمامی نیاز های شما باشد.

که ویژگی طراحی ریسپانسیو برای نمایش هر چه بهتر در دستگاه های مختلف را داشته باشد . هدف ما در تبلیغ 360 کسب رضایت شماست و برای کسب این هدف ارائه دهنده خدمات با استاندارد بالا می باشیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ما درصورت نیاز با ما در تماس باشید .

پست های بیشتر

پست های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پنج =