مشاوره رایگان

نمونه کارها

طراحی سایت خدمات آنلاین و بررسی تمامی ویژگی های مورد نیاز

طراحی سایت خدمات آنلاین امکان انجام و ارائه خدمات را در بستر اینترنت به صورت آنلاین می دهد . شرکت های خدماتی میتوانند آنلاین خدمات خود را ارائه دهند. این کسب و کار هم مانند سایر کسب و کار ها باید وارد دنیای اینترنت بشوند و خدمات خود را به صورت آنلاین در معرض دید مخاطبان خود قرار بدهند . گستردگی در زمینه های مشاغل خدماتی به قدری است که بسیاری از مشاغل که تصور نمی کنیم، در این دسته بندی قرار می گیرد . طراحی سایت خدمات آنلاین برای مشاغل فعال در حوزه ارائه خدمات ، نخستین گام و مهمترین گام برای ورود به عرصه اینترنت و ارئه خدمات آنلاین می باشد . طراحی سایت برای شرکت های خدماتی که به نوعی آماده ارائه خدمات آنلاین به مشتریان هستند ، ضرورت دارد . اجرای وب سایت خدماتی در مقایسه با دیگر طراحی ها برای توسعه و ارتقاء کسب و کار از اهمیت بالاتری برخوردار است . شرکت های خدماتی در واقع عرضه کننده هیچ کالا و محصولی نمی باشند و تنها چیزی که به کاربران خود عرضه می دارند  ، خدمات است . شما برای نمایش تفاوت ها و برجسته کردن خدماتتان نیاز به برقراری ارتباط دائم با مخاطب خود دارید . سایت شرکت خدمات آنلاین با طراحی حرفه ای و کاربردی در واقع بسیاری از این نیاز های شما را برطرف می نماید .

نیاز به طراحی سایت خدمات آنلاین

زمانی که شما صاحب کسب و کاری هستید که محصول قابل لمس و قابل قیاس از نظر کاربرد قبل از دریافت توسط کاربر را ندارید . کار سختی برای برند سازی و برجسته کردن برندتان نسبت به کسب کار های فروش محصول دارید . اولین و مهمترین ابزار شما که می تواند بیشترین کمک را به برندسازی موفق شما داشته باشد ، طراحی سایت می باشد . شما با طراحی اصولی و کاربردی برای سایتتان می تواند با نمایش گذاشتن وجوه تمایز در عملکرد و دقت پرسنل تان در ارائه خدمات به خوبی برندتان را برجسته نمایید . در دنیایی که بیشتر وقت مردم صرف گشت و گذار در اینترنت و سایت ها می شود . آمار های موتور های جست و جو نشان می دهد که افراد زیادی در اینترنت به دنبال کسب و کارهایی که خدمات مورد نظرشان را ارائه بدهد هستند . شما با داشتن سایت مناسب می توانید سهم قابل توجهی از این کاربران را به کسب و کار خودتان اختصاص بدهید . فقط داشتن خلاقیت در معرفی متفاوت است که می تواند موفقیت کسب و کار شما را تضمین نماید .

ویژگی های طراحی سایت خدمات آنلاین

شما باید برای متمایز شدن با سایر کسب و کارهای فعال در حوزه تان از خلاقیت و ویژگی های جدید استفاده نمایید . طراحی سایت خدمات آنلاین برای شما می تواند بستر ساز خوبی در ارائه متفاوت خدمات و معرفی تازه ای از شما باشند . ویژگی های کلی در ارائه خدماتتان به شرح ذیل است :

قالب اختصاصی

شما باید برای نمایش بهتر خود از قالبی اختصاصی استفاده نمایید . این قالب باید دارای ویژگی هایی باشد تا به طور کامل نیاز های شما ، از طرف سایت ، برطرف گردد .

طراحی استاندارد

با بهره بردن از طراحی استاندارد برای وب سایتتان در طورل زمان که نیاز به بروز رسانی و یا تغییراتی در سایت دارید بدون دغدغه به راحتی امکان تغییر خواهید داشت .

طراحی ریسپانسیو

شما برای این که سایتتان به درستی و با تمام ویژگی ها در تمامی دستگاه ها ( تلفن همراه ، تبلت و کامپیوتر ) نمایش داده شود ، نیاز دارید تا از طراحی ریسپانسیو بهره ببرید . این ویژگی در این دوره زمانه بسیار اهمیت دارد چون هر دستگاهی تعداد کاربر بالای دارد که شما به هیچ عنوان حاضر به از دست دادنشان نیستید .

تولید محتوا

شما می توانید از عملکردتان ، یا نحوه ارائه خدماتتان محتوا تولید نمایید . این محتواها می تواند به صورت ویدیو ، عکس ، متن و یا تصویر و متن باشد . داشتن صداقت و استفاده از تصاویر با کیفیت از اهمیت های این بخش است . همچنین می توانید از روش ها جدید در ارائه خدماتتان مقاله بگذارید .

 سئو

شما برای نمایش بهتر و دیده شدن در صفحه اول موتور های جست و جو مانند گوگل نیاز دارید تا سایتتان را بر پایه اصول سئو بهینه سازی نمایید . سایت ها که در صفحه اول جست و جو ها نباشند از شانس کمتر ورود کاربر جدید به سایت برخوردار هستند .

امکانات مورد نیاز در طراحی سایت شرکتی خدمات آنلاین

ایتدا شما باید از منظر مخاطب به سایت نگاه نمایید و امکاناتی را باید در طراحی سایت خدمات آنلان تان در نظر بگیرید . این امکانات با زمینه فعالیت شما و گستردگی شبکه خدمات شما متفاوت خواهد بود . شما در طراحی باید ویژگی های منحصر به فردی را در نظر گرفته باشید . شما در طراحی سایت شرکت خدمات آنلاین باید این امکانات مورد نیاز را در آن فعال نموده باشید  . به طور کلی در یک سایت خدماتی امکاناتی از این دست را مشاهده خواهیم کرد :

  • شما باید در سایت خدماتی خود از نمونه کارهای اجراییتان تصاویری تهیه و آن ها  را در معرض دید و یا در اختیار کاربران بگذارید .
  • مخاطبانتان برای دریافت مشاوره یا بیان مشکلشان باید بتوانند با پشتیبان آنلاین در سایت خدماتی ارتباط برقرار نمایند .
  • با توجه به زمینه ارائه خدمات و در صورت نیاز سایتتان ، قابلیت چند زبانه ، در طراحی سایت شما در نظر گرفته شده باشد .
  • پشتیبانی 24 ساعته و همیشه آنلاین و تلفنی در ساخت سایت خدماتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .
  • صفحه ای را باید برای نمایش راه های ارتباط با شما برای کاربر که بتواند به راحتی تماس بگیرد ، قرار بدهید .
  • طراحی و کاربری ساده برای سایت شما اهمیت بالایی دارد . چون مخاطب با اولین ورود در کمترین زمان به دنبال دریافت خدمات است . هر چقدر این زمان بیشتر شود ، شما در جذب مخاطب به کاربر ناموفق تر خواهید بود .
  • برای کاربران باید نحوه های پرداخت هزینه خدمات را در نظر بگیرید تا کاربر با هر کدام راحتتر است انتخاب نماید .
  • در طراحی وب سایت خدماتی باید قسمتی برای ارائه نظرات و پیشنهادات مشتریان قرار داده شده باشد . کاربر باید بتواند از تجربه دیگران در خصوص استفاده از خدمات تجارت شما اطلاع پیدا کند .
  • بهتر است موقعیت مکانی شرکت خدماتی خود را روی نقشه گوگل در سایت نمایش بدهید .
  • تمامی خدمات با ذکر جزئیات و نکات ضروری در ساخت سایت خدماتی قرار داده شده باشد .

کلام آخر

یک سایت شرکت تولیدی حرفه ای می تواند نمایانگر اعتبار و اهمیت شما به مخاطبانتان باشد . از این رو طراحی یک سایت حرفه ای و مناسب به جایگاه کسب و کارتان بسیار مهم می باشد . ما در تبلیغ 360 با بهرمندی از کادری مجرب و متخصص برای شما اقدام به طراحی قالب اختصاصی ، طراحی ریسپانسیو ، ایجاد بستری برای انتشار مقاله ها و محتوای مورد نظرتان و همچنین بهینه سازی و افزونه سئو می نماییم . ما در تبلیغ 360 با توجه به درخواست شما سایت شرکت تولیدی طراحی می کنیم که پاسخگوی تمامی نیاز های شما باشد و طراحی ریسپانسیو برای نمایش هر چه بهتر در دستگاه ها مختلف داشته باشد . هدف ما در تبلیغ 360 کسب رضایت شماست و برای کسب این هدف ارائه دهنده خدمات با استاندارد بالا می باشیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ما درصورت نیاز با ما در تماس باشید .

پست های بیشتر

پست های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =