مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

با مشاوره دیجیتال مارکتینگ توسط متخصصان ما ، استراتژی دیجیتال مارکتینگ مناسب کسب و کار خود را ایجاد کنید. ما مجموعه ای از افراد دارای تجربه و تخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستیم. که با ارائه راهکارهای اصولی و آزمایش شده در مسیر برندینگ کسب و کار شما هستیم. برای دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ با متخصصین ما همین حالا تماس بگیرید.

چرا به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز داریم؟

مشاوره دیجیتال مارکتینگ به دلیل آنکه دیگر بر کسی پوشیده نیست که حضور در دنیای دیجیتال امری ضروری و لازم برای همه ی کسب و کارهاست جایگاه خاصی پیدا کرده است. با افزایش رقابت در دنیای دیجیتال بحث استراتژی دیجیتال مارکتینگ و برنامه ریزی هدفمند ، به عنوان مهم ترین عوامل پیشرفت در فضای آنلاین مطرح شده است.  و مشاوره دیجیتال مارکتینگ جهت ایجاد استراتژی و گاید مشخص در راستای اهداف هر کسب و کاری بسیار مهم است. اما بحث به همینجا ختم نمیشود و یکی دیگر از عوامل مهم در کمپین های دیجیتال مارکتینگ بودجه و برآورد هزینه های کمپین است. این عوامل حیاتی در کنار سایر عوامل باعث موفقیت شما در نخستین گام های حضور در دنیای دیجیتال خواهند شد.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دنیای دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین امروزه بسیار گسترده است. در کنار متد های مختلف بازاریابی انلاین ، ابزارهای متنوعی نیز ظهور پیدا کرده و جایگاه خاص خود را در این وادی یافته که به برخی از آن ها در ادامه تیتروار میپردازیم :

  • SEO یا بهینه سازی موتورهای جست و جو
  • ایمیل مارکتینگ
  • تولید محتوای متنی و تصویری و ویدئویی
  • تبلیغات کلیکی
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • طراحی سایت
  • تبلیغات پیامکی
  • بازاریابی همکاری در فروش

مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

ما در شرکت تبلیغ 360 با ارائه مشاوره دیجیتال مارکتینگ در کنار کسب و کار ها هستیم. مشاوره به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام میشود. برای دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ میتوانید با شماره روبه رو تماس حاصل نمایید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

تلفن مشاوره تبلیغ 360

سوالات متداول

بله ، این امر بار ها و بارها توسط کسب و کار های مختلف تست و اثبات شده است. اما باید در نظر داشت که موفقیت در این زمینه به آسانی بدست نمی آید و خواستار فعالیت مداوم و اصولی است.

در اینجا یک جواب واحد وجود دارد و آن هم این است که کسب و کار شما به تمامی پلتفرم های شبکه ی اجتماعی نیاز دارد. گاهی اوقات پیش می آید که بسیاری از مشتریان شما از پلتفرمی به دست می آیند که هیچ انتظاری از آن نداشته اید.

فعالیت شبکه ی اجتماعی یک شرکت لزوما تحت یک قالب مشخص انجام نمیگیرد . اما باید در نظر داشت که تمامی فعالیت ها به صورت هماهنگ انجام می شود و تقسیم بندی شبکه های اجتماعی بر اساس دپارتمان های یک شرکت میتواند مشتریان را سردرگم کند.

این موضوع به بسیاری از عوامل بستگی دارد. عواملی نظیر مخاطبان ، نوع کسب و کار ، استراتژی ، بودجه ای که صرف می کنید و اینکه آیا از تبلیغات پولی استفاده میکنید یا که خیر ، میتواند در مدت زمان ، تاثیر گذار باشد.