کمپین 360 درجه چیست ؟

کمپین 360 درجه ، متشکل از ایده ای خلاقانه در تمامی عناصر ممکن در بازاریابی محسوب می شود. کمپین بازاریابی 360 درجه با هدف معرفی هرچه بهتر یک برند یا باز نشانی جایگاه برند ، مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت ساده تر، این نوع برنامه ریزی بازاریابی، با استفاده از تمام امکانات موجود تیم مارکتینگ ، به برقراری ارتباطی موثر و کامل با مخاطبان می پردازد. کمپین 360 درجه مفهومی فراتر از یک بازاریابی رسانه ای محدود خواهد بود. این متد شامل استفاده از تمامی امکانات در دسترس ، با هدف ایجاد ارتباطی موثر با مخاطبان است. این ارتباط به منظور انتقال پیام برند در مناسب ترین حالت ممکن برنامه ریزی می شود. 

کمپین 360 درجه

چرا کمپین 360 درجه تبلیغاتی ؟

مهمترین جنبه تبلیغاتی کمپین 360 درجه این می باشد که در هر دو بستر آنلاین و آفلاین صورت می پذیرد . این روش ، تمامی بستر های اطلاع رسانی ممکن را پوشش می دهد . از عوامل دیگر ، یکپارچگی و دسترسی بیشتر به مخاطبان است .

در طراحی این کمپین ها ، پیام رسانی در تمامی رسانه ها و به موازات هم پیش می رود. در نتیجه دسترسی به مخاطبان در سطح قابل قبولی خواهد بود .

در کمپین  360 بر زوایای مختلف یک کسب و کار تمرکز می شود تا بتواند تعامل قابل توجه ای را با مخاطبان شکل دهد . کمپین های موفق ، پیام اصلی را که مخاطبان به آن علاقه مند هستند را شناسایی و سپس تمام استراتژی های بازاریابی بر اساس برقراری ارتباط موثر با مخاطب لحاظ می شود.

کمپین 30 درجه
کمپین 360 درجه

تبلیغ 360 درجه ، طراح و مجری کمپین های تبلیغاتی

تبلیغات 360 درجه روشی جامع ، کامل و همه جانبه در بازاریابی دیجیتال است. بازاریابی کسب و کار را به صورت کامل پوشش میدهد و برای این کار از تمامی راه های تبلیغات دیجیتال بهره می برد . در این نوع از کمپین محتوا و نحوه رسیدن آن به دست مخاطب حائز اهمیت است. از این رو ما در شرکت تبلیغ 360 با بهره گیری از کارشناسان مجرب و خلاق و با استفاده از امکانات موجود که در اختیار داریم ، بهترین استراتژی را با توجه به سیاست های کلی کسب و کار شما ارائه می دهیم .

مشاوره کمپین تبلیغاتی

جهت مشاوره و راه اندازی کمپین تبلیغاتی و بازاریابی 360 درجه میتوانید با کارشناسان تبلیغ 360 تماس حاصل نمایید. همچنین جهت مشاوره حضوری نیز میتوانید از طریق همین شماره تماس تعیین وقت قبلی نمایید.

تماس با تبلیغ 360
کمپین 360 درجه

ویژگی های کمپین 360 درجه

  • با هدف باز سازی ، معرفی و یا توسعه برند ، استراتژی های موثری توسط تیم بازاریابی تبلیغ 360 تدوین میگردد ، تا محصولات جدید معرفی شده و یا محصولات نوستالژیک کمپانی باری دیگر وارد عرصه رقابت شوند.
  • این کمپین ، شامل رویکرد تبلیغات محور است. به طوری که از تمام ابزارهای انتقال پیام برند ( آنلاین و آفلاین ) به صورتی کاملا موثر برای برقراری ارتباط با مخاطبان استفاده می کند.
  • تغییرات مورد انتظار در بازاریابی 360 درجه شامل  جنبه های بصری برند نیز خواهد شد.