طراحی سایت کلینیک

طراحی سایت کلینیک به عنوان پایگاه اینترنتی کسب و کار شما میتواند عمل کند. با طراحی سایت کلینیک از امکاناتی نظیر معرفی خود به طیف وسیعی از مخاطبین ، سیستم رزرواسیون انلاین ، درج نمونه کارها ، معرفی کلینیک و به نمایش گذاشتن امکانات آن و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت های دیجیتال مارکتینگ خود برخوردار خواهید شد. ما در تبلیغ 360 با شناخت دقیق نیازهای شما اقدام به طراحی سایت کلینیک میکنیم. با ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت کلینیک

طراحی سایت کلینیک به صورت تخصصی

طراحی سایت کلینیک یکی از ملزومات هر کلینیک و درمانگاهی است. هیچ فرقی نمی کند که شما یک کلینیک زیبایی یا دندان پزشکی دارید و یا یک درمانگاه با چندین متخصص ، به هر حال نیاز شما به ورود به دنیای دیجیتال امری ضروری و لازم است. از طرفی با طراحی سایت کلینیک به ارائه بهتر خدمات به مراجعین خود کمک می کنید و این باعث جلب رضایت بیش از پیش مراجعینتان خواهد شد.

طراحی سایت کلینیک

امکانات وب سایت کلینیک

طراحی صفحات اصلی

طراحی صفحات خانه ، خدمات ، درباره ما ، تماس با ما

طراحی واکنشگرا

طراحی رسپانسیو سایت برای نمایش صحیح در دسکتاپ ، موبایل و تبلت

رزواسیون آنلاین نوبت

راه اندازی سیستم رزرواسیون آنلاین با روز و ساعات انتخابی همراه با امکان اطلاع رسانی پیامکی

سرعت بالا

سرعت سایت یکی از موارد مهمی است که برای کاربران میتواند حائز اهمیت باشد

طراحی فرم های سفارشی

طراحی فرم های سفارشی از قبیل فرم نظر سنجی ، دریافت اطلاعات بیماران و . . .

گالری عکس

طراحی بخش گالری عکس از محیط داخلی کلینیک و درمانگاه و تجهیزات

بخش بلاگ

طراحی بخش بلاگ جهت درج اخبار و مقالات

امکانات درخواستی

امکان طراحی و درج ویژگی های درخواستی شما در وب سایت

مشاوره طراحی سایت کلینیک پزشکی

در صورتی که در مورد طراحی سایت کلینیک نیاز به دریافت مشاوره دارید میتوانید همین حالا با شماره روبه رو تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان تبلیغ 360به سوالات شما پاسخ دهند.

سئو سایت کلینیک و درمانگاه

سئو سایت یکی از بخش های مهم پس از طراحی سایت کلینیک است. سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو باعث نمایش وب سایت کلینیک در نتایج موتورهای جست و جو نظیر گوگل میشود. ما در شرکت تبلیغ 360 تمامی خواسته های دیجیتال مارکتینگ و مدیکال برندینگ شما را پوشش می دهیم که یکی از آن ها سئو سایت کلینیک است. 

طراحی سایت کلینیک

تولید محتواهای اختصاصی وب سایت کلینیک

تولید محتوا مانند جریان خون در سایت محسوب می شود . با تولید محتوای متنی ، تصویری و ویدیوئی ارتباطی موثر با مخاطبان و بیماران خود برقرار کنید و آن ها را با محتوای جذاب در حوضه ی تخصصی خود شگفت زده کنید. برای اینکار کارشناسان تولید محتوای تبلیغ 360 تنها یک کلیک با شما فاصله دارند.