خدمات تولید محتوا ویدیویی

همه آنچه شما نیاز دارید

خدمات تولید محتوای ویدیویی ، تلفیق هنر و تکنولوژی

ما به عنوان یک شرکت رسانه ای و تبلیغاتی خلاق و دارای تمایل به فناوری ، ایده های غیر متعارفی را ارائه می دهیم که با رویکرد غیر متعارف پشتیبانی می شوند. با خدمات تولید محتوای ویدیویی ما تجربیاتی را ایجاد کنید که باعث برجسته شدن برندتان از سایرین شود .ما به همراه ایده های خلاقانه ، برند شما را به همان شکلی که می خواهید شناخته شوید ، به نمایش می گذاریم. به عنوان بخشی از جهانی که برداشت های اول در آن اهمیت دارند ، اطمینان حاصل می کنیم که به بهترین شکل معرفی شوید.بیشترین علاقه در عصر فناوری ، رسانه ویدیوئی است که با خدمات تولید محتوای ویدیویی تبلیغ 360 به این علاقمندی مخاطبانتان پاسخی در خور خواهید داد.

موشن گرافیک ، خدمات تولید محتوای ویدیویی

موشن گرافیک چیست؟ موشن گرافی ویدئویی است که از متن ، آیکون ، شکل ، و نمودار برای برقراری ارتباط بین ایده ها به روشی انتزاعی یا نمادین استفاده می کند. بهترین نمونه موشن گرافیک ، آن هایی هستند که در کنار ارائه مطالب مفید مورد انتظار مخاطب ، دید مناسبی از برند شما را نیز به نمایش میگذارند. موشن گرافیک به عنوان یکی از خدمات تولید محتوای ویدیویی که در تبلیغ 360 تولید میشود  ، شامل حرکت و انتقال المان های گوناگون در صفحه میباشد. گاها موشن گرافیک کاملاً دو بعدی است و در کنار آن شامل تایپوگرافی همراه موشن می باشد و گاها تماما در فضای سه بعدی ساخته میشود.

انیمیشن

استفاده از انیمیشن می تواند به یک برند کمک کند تا یک پیام ساده و یا مفاهیم پیچیده را به روشی مقرون به صرفه و جذاب به سمع و نظر مخاطب برساند. انیمیشن بسیار متنوع است و می تواند به چندین روش در استراتژی بازاریابی شما گنجانده شود ، از افزودن آن به وب سایت شما گرفته تا یک انیمیشن کوتاه برای کمپین های تبلیغاتی شما در شبکه های اجتماعی.

خدمات تولید محتوای ویدیویی

بازیگر مدل

هدف حرفه ای بسیاری از برند ها ساخت یک فیلم تبلیغاتی در تلویزیون یا فضای آنلاین است. ما با استفاده از مدل های آقا و خانم در کنار تحلیل جامعه هدف و ایجاد محتوای متناسب دست به ساخت تیزر تبلیغاتی میزنیم.

آموزش ویدئویی

امروزه آموزش های ویدئویی و آنلاین از استقبال بالایی در بین کاربران وب برخوردار است.شما با استفاده از خدمات تولید محتوای ویدیویی و ارائه مطالب آموزشی و جذب مخاطب ، بستری را برای تبدیل مخاطب به مشتری فراهم میکنید.تهیه فیلم آموزشی میتواند چالش های بسیاری را برای شما داشته باشد ، در نتیجه ما در کنار شما هستیم تا بهترین آموزش ها را تهیه و انتشار دهید.

خدمات تولید محتوای ویدیویی
خدمات تولید محتوای ویدیویی

ویدئوی مصاحبه ای , خبری

فیلم های مصاحبه روشی قدرتمند برای نشان دادن تخصص و جذب مخاطبان است.در نگاه اول ضبط فیلم مصاحبه ای ممکن است ساده به نظر برسد ، در واقع ما در مورد شخصی در مقابل دوربین صحبت می کنیم ، درست است؟ اما اگر می خواهید از ظاهر و محتوای خسته کننده جلوگیری کنید ، در واقع چیزهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. توجه به محتوا ، تنظیم و فرایند ضبط می تواند مصاحبه های شما را از کسل کننده به پویا تبدیل کند.

تخمین هزینه موشن و ثبت سفارش آنلاین

0$

انتخاب نوع موشن

مرحله بعد

زمان موشن گرافیک را تعیین کنید


مرحله بعد

زمان ویدیو موشن را تعیین کنید


مرحله بعد

زمان استاپ موشن را تعیین کنید


مرحله بعد

نوع تصویر سازی

گوینده موشن خود را انتخاب کنید

مرحله بعد

طراحی کارکتر اختصاصی

مرحله بعد

استفاده از بازیگر

در صورتی که نیاز به بازیگر ندارید به مرحله بعد بروید

مرحله بعد

زمان اینفو موشن را تعیین کنید


مرحله بعد

زمان لوگو موشن را تعیین کنید

مرحله بعد

برآورد هزینه نهایی

قیمت بر حسب تومان

توضیحات اطلاعات مقدار قیمت
تخفیف :
مجموع

ثبت سفارش

اینجا نقطه شروع داستان شماست