انیمیشن برای تبلیغات

انیمیشن برای تبلیغات از تاثیر گذاری بالایی برخوردار است. انیمیشن دارای محبوبیت فراوانی در دید مخاطبان است و استفاده از انیمیشن برای تبلیغات یکی از راه های مارکتینگ در دنیای امروزه است. گروه انیمیشن سازی شرکت تبلیغ 360 مجموعه ای از گرافیست و انیماتور حرفه ای هستند که با خلاقیت و ذوق هنری خاصی ، شما را در پیش دید مخاطبان ظاهر میکنند. تولید انیمیشن در شرکت تبلیغ 360 به صورت اختصاصی انجام میگیرد.

دلایل استفاده از انیمیشن برای تبلیغات

انیمیشن ها با توجه به امکان طراحی شخصیت های واقعی یا خیالی و محیط سازی های جذاب و صدا گذاری های متنوع ، مورد توجه کسب و کار ها برای تبلیغات می باشند .  یکی از توانایی های انیمیشن ، رساندن محتوای کارشده به مخاطب در سریع ترین زمان ممکن با حفظ مغز محتوایی مورد نیاز می باشد . حتما خودتان یا اطرافیانتان از تیکه کلام های انیمیشنی استفاده کرده اید یا انیمیشن های خاص را به دوستانتان معرفی کرده اید . انیمیشن در صورتی که طراحی منسجم و دارای جذابیت های محتوایی باشد می تواند مخاطب را به دنبال کردن برند ترغیب نماید . تیم تبلیغ 360 با طراحی و اجرای انیمیشن ها بصورت سریالی یا تک قسمتی ، می تواند در مسیر موفقیت شما همراهتان باشد .

شخصیت انیمیشن

شما ابتدا باید تصمیم بگیرید ، شخصیت انیمیشن ، برگرفته از واقعیت باشد یا طراحی کامل توسط طراح باشد . اهمیت شخصیت در انیمیشن بسیار بالا می باشد . می توان میزان اثر بخشی انیمیشن را با توجه به کارکتر یا شخصیت انتخابی تعیین کرد و هرچقدر این شخصیت قابلیت برقراری ارتباط با مخاطب را بیشتر داشته باشد نتیجه انیمیشن موثر تر می باشد.

فیلم نامه

روند کلی و سیر داستانی را فیلم نامه تعیین می کند . نویسنده باید آشنا با فرهنگ جامع باشد . متن خروجی در حالی که از تاثیر گذاری بالا برخودار است نباید هیچ نوع توهین در آن استفاده شود . استفاده از تیکه های کلامی باید به شکلی هنرمندانه باشد که بعد ها تبدیل به هشتک یا شعار تبلیغی شرکت شود و نباید با استفاده بی اثر از کلمه ای حجو گونه در انیمیشن رسالت خود که تبلیغات برند است خارج شویم.

انیمیشن تک قسمتی

کسب و کار ها سیاست های متفاوت و همچنین محصول یا خدمات متغییری دارند و نیازمند به ساخت یک قسمت انیمیشن هستن به طور مثال تبلیغ یک مدل گوشی نیاز به ساخت یک انیمیشن تک قسمتی دارد و تک قسمت انیمیشن تمام نیاز های کسب و کار برای جذب مخاطب را برطرف می کند . وجود شخصیت های خاص و موضاعات انحصاری امکان تاثیر گذاری بالایی دارد . اتمام انیمیشن در یک قسمت می تواند انسجام محتوایی را داشته و همچنین ریتم سریع تری در بیان مطلب داشته باشد .

انیمیشن های سریالی

بعضی وقت ها محتوای درخواستی امکان ساخت تک قسمت را ندارد . شما در بعضی مواقع خواهان آشنا شدن بیشتر مخاطبان با بخش های بیشتر کسب و کارتان می باشید . استفاده از انیمیشن های سریالی پیگیری را در مخاطب بر می انگیزد . برقراری ارتباط با تداوم و متقابل با مخاطب از طریق انیمیشن سریالی امکان پذیرتر می باشد . در انیمیشن های سریالی امکان حس نزدیکی با شخصیت ها و درک بیشتری از شخصیت ها امکان پذیر می باشد .

تخمین هزینه و ثبت سفارش موشن گرافیک

0$

انتخاب نوع موشن

مرحله بعد

زمان موشن گرافیک را تعیین کنید


مرحله بعد

زمان ویدیو موشن را تعیین کنید


مرحله بعد

زمان استاپ موشن را تعیین کنید


مرحله بعد

نوع تصویر سازی

گوینده موشن خود را انتخاب کنید

مرحله بعد

طراحی کارکتر اختصاصی

مرحله بعد

استفاده از بازیگر

در صورتی که نیاز به بازیگر ندارید به مرحله بعد بروید

مرحله بعد

زمان اینفو موشن را تعیین کنید


مرحله بعد

زمان لوگو موشن را تعیین کنید

مرحله بعد

برآورد هزینه نهایی

قیمت بر حسب تومان

توضیحات اطلاعات مقدار قیمت
تخفیف :
مجموع

ثبت سفارش

مشاوره با ما

ساخت انیمیشن برای تبلیغات کاری تخصصی و بسیار دشوار می باشد . با توجه به حجم کار  ، انیمیشن نیاز به تیم و تجهیزات حرفه ای می باشد . حضور نویسندگان توانا و کارگردانی حرفه ای برای بهرمندی از بیشترین حد ظرفیت انیمیشن نیاز کسب و کار بوده است . تبلیغ 360 اقدام به طراحی انیمیشن های اختصاصی و خلاقانه برای شما می کند . ما همواره در تلاشی تمام وقت برای ساخت تاثیر گذارترین انیمیشن برای شما هستیم .

جهت کسب راهنمایی ، مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید .

تماس با تبلیغ 360