طراحی وب سایت دندانپزشکی

طراحی وب سایت برای دندانپزشکی یکی از شاخصه های یک مطب مدرن می باشد. امروزه تمامی افراد به دنبال فضایی هستند که امور دارای نظم بیشتر و سرعت بالاتری به خود بگیرد. با طراحی وب سایت برای دندانپزشکی شما یک گام موثر در جهت پیشبرد اهدافی همچون جلوگیری از ازدحام در مطب ، سیستم نوبت دهی آنلاین منظم ، دستیابی به طیف وسیعی از مشتریان در فضای مجازی و رشد و گسترش مدیکال برندینگ خود خواهید برداشت. برای اطلاع بیشتر از چند و چون طراحی وب سایت برای دندانپزشک با متخصصین ما در شرکت تبلیغ 360 در تماس باشید.

طراحی وب سایت دندانپزشکی

اهمیت و لزوم طراحی وب سایت دندانپزشکی

شما دندانپزشک عزیز با طراحی وب سایت دندانپزشکی می توانید در وحله اول به معرفی خود و نمایش توانمندی های خود به مخاطب اعتمادشان را کسب نمایید . اکثر مردم با جست و جو در  اینترنت به دنبال دندانپزشکی مجرب ، حاذق و توانمند می گیردند. با تغییراتی که دنیایی پیرامون ما کرده دیگر افراد برای تعین وقت ، مشاوره و سایر خدمات به صورت سنتی و حضوری اقدام نمیکنند و دنبال دریافت خدماتی آنلاین و از بستر اینترنت می باشند . با توجه به مطالب فوق نیاز به طراحی سایت دندانپزشکی مناسب ، زیبا و کارآمد به شدت احساس می شود تا پلی ارتباطی بین شما دندانپزشکان عزیز با بیمارانتان شکل بگیرد .

برخی امکانات طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی وب سایت دندانپزشکی باید به شکل حرفه آماده سازی و اجرا گردد تا هم برای کاربر استفاده از بخش های مختلف راحت و پویا باشد و هم برای دندانپزشک دارای بیچدگی  نباشد که  بعدها در استفاده از سایت به مشکل بر بخورد .

سیستم نوبت دهی آنلاین

با توجه به نیاز های امروزی وجود سیستم نوبت دهی (رزرو) انلاین بیش از پیش احساس می شود. همچنین استفاده از این خدمات به ما امکان برنامه ریزی دقیق تر و نوبت دهی اتوماسیون را می دهد .

اتوماسیون بیماران

با ورود وسایل دیجیتال و اهمیت حفظ محیط زیست مشاغل مختلف نیاز استفاده از اتوماسیون های دیجیتالی را به روش قدیمی ترجیح می دهند . شاید ساده ترین دلایل آن ، سرعت و دقت بالای این اتوماسیون ها باشد که با مرور ، قابلیت هایی همچون دسترسی کامل و دقیق به اطلاعات پرونده بیمار ، بازیابی و پیدا کردن سریع تر پرونده ، تکمیل پرونده توسط بیمار و قابل پیگیری بودن و خیلی نکات دیگر جایگزین مناسبی برای روش های قدیمی باشد.

گالری تصاویر

این ویژگی به شما امکان اشتراک گذاری عکس یا فیلم هایی از نمونه کار ها ، تجهیزات و محیط کلی محل کارتان و همچنین روند های مختلف درمانی یا مجله های تصویری مربوط به سایت را می دهد . شما با استفاده از این ویژگی در معرفی بهتر خود به بیماران موفق تر خواهید بود. چون تجربه نشان داده است ایجاد برند تصویری ، تاثیر بیشتری در جلب اعتماد بیمار دارد .

طراحی ریسپانسیو

امروزه دسترسی به اینترنت دیگر مختص به کامپیوتر های خانگی یا اداری نمی باشد و دیوایس ها و دستگاه های مختتلف با اندازه صفحه نمایش متنوعی وجود دارد. شامل گوشی ها ، تبلت ها و لب تاب ها که نمایش کامل و صحیح در آنها مهم می باشد. که ما با توجه به این نیاز اقدام به طراحی سایتی ریسپانسیو برای شما می نماییم .

سرعت و امنیت بالا

به طبع نیاز های سایت دندانپزشکی سرعت بالا برای انجام تمام فراینده ها و امنیت بالا برای حفظ حریم بیماران می باشد . ما در تبلیغ 360 این دو اصل را با بالاترین استاندارد ها رعایت نموده و در تلاش برای جلب رضایت حداکثری شما می باشیم.

امکان درج بی نهایت مقاله

علم دندانپزشکی جزو علومی می باشد که روز به روز پیشرفت های زیادی می کند و مقالات زیادی در این حرفه در حال منتتشر شدن است. شما با استفاده از این قابلیت امکان انتشار آنها برای بیمارانتان و همچنین اشتراک گذاری تجاربتان به صورت مقاله با سایر همکاران را دارا خواهید بود .

تولید محتوا برای وب سایت دندان پزشکی

تولید محتوا یکی از مهمترین بخش های طراحی وب سایت برای دندانپزشکی است. با تولید محتوا امکان جذب مخاطبان بیشتری برای شما فراهم میشود. ما در تبلیغ 360 با تولید محتواهای یونیک و سئو شده در کنار همراهانمان هستیم. برای اطلاع بیشتر به بخش تولید محتوا ی ما مراجعه فرمایید.

سئو وبسایت دندانپزشکی

سئو به معنی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جست و جو نظیر گوگل است. سئو شامل برخی اقدامات فنی و تخصصی میشود که در نهایت منجر به نمایش سایت شما در نتایج گوگل در کلمات کلیدی مورد نظر میباشد. جهت اطلاع بیشتر از خدمات SEO ما میتوانید به بخش مربوطه مراجعه کنید.

تماس با تبلیغ 360

مشاوره با ما

خدمات فوق بخشی از فعالیت ها و کمک هایی است که تیم  تبلیغ 360 برای وبسایت های دندانپزشکی انجام می دهد .  شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاور های تخصصی با ما در تماس باشید ..

سوالات متداول شما

ما با توجه به امکاناتی که یک سایت دندانپزشکی نیاز دارد چهارچوب کلی سایت را مشخص میکنیم. طی جلسات حضوری و یا غیر حضوری تمامی نیازها و سلایق شما را میسنجیم و در نهایت تیم طراح وب ما شروع به طراحی سایت میکنند. ما تا زمانی که نتیجه نهایی مطلوب و باب میل شما حاصل شود به طراحی ادامه میدهیم.

هر وب سایتی یک طراحی قالب و یا صفحه دارد که این طراحی و سورس های آن به صورت همیشگی در اختیار شما قرار میگیرد.

دامنه چیست؟ دامنه نام و یا همان آدرس وب سایت شماست که با وارد کردن آن در مرورگرتان وارد سایت میشوید. دامنه میتواند با پسوند های مختلفی همچون com , net , ir , . . . باشد.

هاست چیست؟ هاست به معنای میزبانی سایت شماست. سایت شما جهت نمایش به صورت آنلاین و عمومی در سطح اینترنت نیاز به یک سرور دارد که سایت شما را میزبانی کند.

اما در کل جای هیچگونه نگرانی نیست ، کارشناسان ما در کنار شما هستند و تمامی ملزومات مربوط به هاست و دامنه را در کنار طراحی سایت برای شما انجام خواهند داد.