شرکت برند سازی

شرکت برندسازی با ایجاد فرآیندی منظم و بکارگیری تخصص و تجربه در راستای ایجاد آگاهی از برند و گسترش وفاداری مشتریان کسب و کار شما قدم بر می دارد. این فرایند، نیازمند هماهنگی و تصمیم کسب  و کار برای سرمایه گذاری در آینده توسط شرکت برندسازی شما است. برندسازی به بیان ساده یعنی دادن فرصت و دلیل  به مشتری برای انتخاب برند شما در  میان تمامی برند های رغیب. برخی از دلایل استفاده سازمانها از شرکت برندسازی و تبلیغاتی ، تمایل به رهبری بازار، پیشی گرفتن از رقبا، و فراهم کردن بهترین ابزار برای کارکنان به منظور دسترسی به مشتریان است . ما در شرکت تبلیغ 360 برند سازی کسب و کار شما را در سطح بالایی دنبال میکنیم.

شرکت برند سازی

برند سازی توسط شرکت تبلیغ 360

شرکت ما با  کادری جوان و باتجربه در ضمینه تبلیغات و برندسازی با برنامه ریزی و استراتژی  های مختص هربرند به روش های زیر برای برند سازی کسب  و کار شما اقدام می نماید.

  • طراحی لوگو و ست اداری
  • طراحی وب سایت
  • کمپین های تبلیغاتی
  • تبلیغات تلوزیونی
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی محتوا و مطالب بلاگ
  • ایمیل مارکتینگ
  • پنل پیامکی
  • و سایر موارد

    برای برندسازی موفق یک شرکت باید بتواند :

    به تدوین استراتژی مورد نیاز کسب وکار بپردازد، طراحی لوگو حرفه ای و خلاقانه برای کسب و کار و کتابچه کامل برند جهت برند سازی کسب و کار ، تدوین کند .

شرکت برند سازی

BRAND

VS

BRANDING

تفاوت میان برند و برندینگ

درک و تصویر ذهنی که برای ما از یک کسب و کار شکل می‌گیرد ، برند گفته می شود . که باعث می‌شود مخاطبان آن بیزینس را از طریق آن تصویر ، بشناسند. به فرآیند خلق تصویر در ذهن مخاطب نیز برندینگ یا برند سازی گفته می‌شود.

برند باید سبک و سیاق، تم رنگی، تصویر و لحن کلام خاص خود را در تمامی پلتفرم‌ها (وبسایت، تبلیغات،شبکه‌های اجتماعی و …) داشته باشد. نکته مهم اینجاست که ممکن است در طول مسیر برند نیاز به بازطراحی (Rebranding) به منظور اثربخشی بیشتر در ذهن مخاطب داشته باشد.

شرکت برند سازی چگونه کمپین برندینگ را ایجاد میکند؟

کمپین برندسازی یا برندینگ به مراحل اصلی زیر تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • فاز تحقیقات بازار (مارکتینگ ریسرچ ) : به مجموعه‌ای از فرآیندها که با بهرمندی از داده‌های تجمیع شده از مصرف کننده های نهایی، مخاطبین و تولید کننده را به هم متصل می کند. این اطلاعات برای تدوین فرصت‌ها و تهدید‌های بازاریابی ، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و درک بهتر نسبت به فرآیند بازاریابی و بهبود فرایند آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • فاز تدوین استراتژی: این بخش به دو دسته اصلی قابل تقسیم می باشد . 1-تدوین هویت استراتژیک  ، 2- هویت مفوهمی برند. اگر برند را مثل یک انسان در نظر بگیریم، پس در مراحل برندسازی به دنبال افرینش یک انسان خواهیم بود. در واقع این انسان نیاز به تعریف ویژگی‌های ذهنی (تدوین هویت استراتژیک) و احساسی (تدوین هویت مفهومی) دارد که در این مرحله این ویژگی ها به این نیازها پاسخگو خواهد بود.
  • طراحی هویت بصری: در این مرحله به ابعاد ظاهری برند همچون نام، لوگو، طراحی کتابچه برند و … می‌پردازیم.

چگونه یک شرکت برند سازی مناسب برای برندینگ انتخاب کنیم؟

 مشخصا یک کسب و کار به تنهایی امکان انجام تمام فرآیند برندسازی را ندارد، پس می‌بایست به سراغ همکاری با شرکت های برند سازی رفت که در این زمینه خبره هستند.  شرکت های برندسازی و تبلیغاتی گوناگونی در ایران هستند که فرآیند برندینگ را به صورت کامل انجام می‌دهند. اما چه طور بفهمیم که آیا این شرکت تبلیغاتی انتخاب مناسبی برای برند سازی کسب و کار ما هست یا خیر؟

  • در مرحله اول اهداف و خواسته خود از فرآیند برندینگ را به طور واضح مشخص کنید. وقتی اهدافتان را بشناسید با دید کاملی از خواست هایتان به بررسی و جست و جو شرکت مورد نظر می پردازید و یافته هایتان به نتیجه مورد نظر نزدیک تر خواهد بود و شما از  نتیجه کار رضایت بیشتری خواهید داشت.
  • با شرکت‌ تبلیغاتی خود حتما جلسات ملاقات بگذارید، با نمونه کارهای مربوط به حیطه‌های مد نظرتان آشنا شوید، نوع نگاه و فرآیند کاری آنان را بسنجید.
  • در نهایت قیمت انجام فرآیند برندینگ در هر کدام از آژانس‌ها را با نوع عملکردشان مقایسه و شرکت برندسازی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سوالاتی که پیش از انتخاب یک شرکت برندسازی و تبلیغاتی باید از خود بپرسیم تا انجام فرآیند برندینگ موفق تری داشته باشیم

سوالاتی که ذیل مطرح می شوند ، می‌توانند کمک زیادی به شما برای تصمیم گیری بهتر و انتخاب آژانس تبلیغاتی مناسب و خبره در زمینه برندسازی کنند.

تلفن مشاوره تبلیغ 360

مشاوره برند سازی

قطعا سوالات بسیار بیشتری در ذهن شکل خواهد گرفت که می‌تواند تکمیل کننده پرسش‌های فوق باشد و به کسب و کار شما کمک شایانی  در انتخاب شرکت تبلیغاتی مد نظرتان کند تا نتیجه کار بیشترین میزان رضایت شما را کسب و اهداف کسب و کارتان را قابل دسترس  کند .

در صورت تمایل جهت اطلاع از هزینه های برند سازی و یا کسب  مشاوره برای روش ها و استراتژیک های پیاده سازی شده در شرکت تبلیغ 360 درجه برای کسب و کار شما حتما با ما تماس بگیرد .