تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام نوعی از تبلیغات اینستاگرام است که فیس ‌بوک ، کمپانی مالک آن ، این امکان را فراهم آورده است. اگر پیج اینستاگرام شما در حالت Business باشد، دکمه آبی رنگ Promote (تبلیغ) را در پایین هر تصویر می‌بینید. این دسترسی ساده و اولیه ای است که بوسیله  ی آن می‌توانید محتوا تبلیغاتی خود را در بین کاربران اینستاگرام پخش کنید.

فیس‌بوک این اجازه را به کسب و کار ها می‌دهد که کمپین تبلیغاتی خود را برای جامعه هدف نمایش و با انتخاب تارگت دقیق ، آن را برنامه ریزی و مدیریت کنند. بدین معنی که آن دسته از کاربران اینستاگرام که تا به‌ حال شما را ندیده اند ، تبلیغ شما را در صفحه Home یا در میان استوری‌های دیگر می‌بینند .

در تبلیغات اسپانسری اینستاگرام می ‌توانید لینک دلخواه خود را در تبلیغ قرار دهید . بنابراین امکان بازدید از سایت ، خرید محصولات ، دانلود اپلیکیشن ، ثبت‌نام ، مراجعه به کانال تلگرام و… به‌ راحتی برای کاربران فراهم می‌شود .

تبلیغات اسپانسری من در کجا نمایش داده می شود؟

بخش خانه اینستاگرام

نمایش پست تبلیغات اسپانسری شما (عکس یا کلیپ) در بین پست هایی که کاربر در بخش Home اینستاگرام خود مشاهده می نماید .

بخش استوری اینستاگرام

نمایش استوری تبلیغاتی در میان استوری هایی که کاربر در اینستاگرام خود بررسی می نماید .

نحوه محاسبه هزینه تبلیغات

پرداخت هزینه تبلیغات بر اساس Cost Per Engagement

به ازای گرفتن هر لایک، کامنت، کلیک، ری اکشن، نمایش ویدئو ، اشتراک گذاری و تمامی اکشن هایی که به نوعی کاربر با پست درگیر شده باشد؛ یک Engagement محاسبه می گردد .

پرداخت هزینه تبلیغات بر اساس Cost Per View

به ازای ارسال و پیشنهاد پست به کاربران بدون در نظر گرفتن میزان لایک عکس یا تعداد نمایش ویدئو محاسبه می شود.

پرداخت هزینه تبلیغات بر اساس Cost Per Click

هزینه تنها در صورتی که کاربر بر روی دکمه زیر پست یا استوری کلیک کند محاسبه خواهد شد .

پرداخت هزینه تبلیغات بر اساس Cost Per Install

هزینه به ازای هر نصب اپلیکیشن محاسبه می شود. لازم به ذکر است برای تحقق این امر، لینک نصب اپلیکیشن بایستی فقط از Google Play و یا App store اختصاص داده شود و یک سری تنظیمات نیز بر روی اپلیکیشن مورد نظر اعمال گردد.

برخی فیلتر های تارگتینگ تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

جنسیت

سن

علاقه مندی

نوع دیوایس

شبکه متصل

منطقه جغرافیایی

Landing Page (صفحه فرود)

نکته قابل تامل و جالب  در این روش این است که امکان قرار دادن لینک صفحه فرود دلخواه شما به صورت یک Button نواری در پایین این پست و یا استوری وجود دارد . همانطور که می دانید اینستاگرام به کاربران اجازه قرار دادن هیچ گونه لینکی را در صفحه Home، در قسمت  Caption و در قسمت کامنت ها ، نمی دهد . تنها روشی که می توانید لینک صفحه فرود مورد نظر خود را در قسمت caption اینستاگرام قرار دهید ، روش تبلیغات اسپانسر است . صفحه فرود مذکور می تواند به انواع مختلف نظیر لینک وب سایت ، لینک نصب اپلیکیشن ، لینک ارجاع به صفحه تماس تلفن همراه ، لینک پیج خاصی در اینستاگرام ، لینک کانال تلگرام و … باشد .

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام بر اساس ليد

تبلیغات لید اینستاگرام در ایران ، این پتانسیل را دارد تا تبلیغات را با هدفمند سازی بر اساس جنسیت ، رده سنی ، استان ، علاقه مندی کاربران و حتی سیستم عامل از طریق اینستاگرام منتشر نماید .

تبلیغات در بخش استوری اینستاگرام کاربران

در این حالت، پس از کلیک کاربر بر روی دکمه Apply now، یک فرم ثبت اطلاعات در محیط اینستاگرام نمایش داده خواهد شد و کاربر با ثبت اطلاعات، علاقه مندی خود را نسبت به پست تبلیغاتی ابراز خواهد نمود.

این روش برای شرکت هایی که اطلاعات تماس مشتری برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بسیار مفید می باشد همچنین سرویس لید بر اساس سیستم حراجی (Bidding) می باشد.

تبلیغات اینستاگرام به روش کاتالوگ

یکی از برترین روش های تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام روش تبلیغات کاتالوگ است . با استفاده از روش تبلیغات کاتالوگ در اینستاگرام، کاربران هدف به لیست محصولات و خدمات شرکت شما دسترسی داشته و پس از مطالعه مشخصات آن ها در صورت نیاز به لندینگ پیج محصول مورد نظر هدایت خواهند شد.

تلفن مشاوره تبلیغ 360

تبلیغات اینستاگرام با تبلیغ 360

ما در تبلیغ 360 با بهرمندی از کادری مجرب و فراهم نمودن تمام شرایط ، تلاش داریم تا بهترین‌ها را برای شما فراهم سازیم و با انتخاب ما برای همراهی در مسیر رسیدن به اهدافتان تجربه رضایتمندی و پشتیبانی قوی را داشته باشید  . کسب رضایت شما هدف نخست ما است .