مشاوره رایگان

طراحی سایت مطب به صورت اختصاصی

طراحی سایت مطب

طراحی سایت مطب سبب می شود تا مخاطبان در زمان کمتر ، دسترسی بهتری به پزشک مورد نظر داشته باشند . لازمه طراحی سایت مطب به دلیل دسترسی آسان مردم به اینترنت و امکان جست و جوی مخاطبان برای یافتن پزشک مورد نظرشان می باشد . همین حالا که شما درحال خواندن این مقاله هستید بسیاری افراد هستند که بدنبال یک مطب با مشخصات مطب شما در گوگل هستند.

شما در سایت مطب می توانید رزومه پزشکان را برای کمک به انتخاب بهتر مخاطبان به نمایش بگذارید . با بهرمندی از سرویس های سایت می توانید خدمات نوین و متفاوتی به مخاطبان ارائه نمایید . قابلیت هایی که طراحی سایت به شما می دهد شامل تعیین وقت برای بیماران و سیستم رزرواسیون ، امکان ویزیت آنلاین ، امکان تکمیل پرونده بیمار توسط بیمار بصورت انلاین ، برقراری ارتباط با مخاطبان و آگاهی و شناخت بیشتر و بهتر نیاز های مخاطبان و بسیاری موارد دیگر است .

با طراحی سایت مطب شما می توانید با جامعه وسیع تر مخاطبان در ارتباط باشید و توانمندی ها و امکانات مطب خود راه بهتر به نمایش مخاطبان بگذارید .

طراحی سایت مطب یک نیاز اساسی

طراحی سایت مطب به مانند داشتن یک مکانی بدون محدودیت های زمانی و مکانی برای ارائه خدمات مورد نیاز مخاطبان است . یک وب سایت حرفه ای  با طراحی مختص مطب شما می تواند اعتباری مضاعف به کار شما بدهد . شاید تجربه کرده باشید که هرچند سال یک شبکه ای اجتماعی بین مردم محبوب گردد . اما وب سایت دارای ارزش و اهمیت بالای در مدیکال برندینک دارد .

و در واقع خانه اصلی برای شما در دنیایی مجازی را می توان وب سایت دانست . با وب سایت می توانید برای مطب خود بازاریابی نمایید و ویترینی از توانمندی شما باشد. (مردم عموماً به پزشک هایی که سوابق کاملی از فعالیت هایشان را در دسترس و در معرض نمایش عمومی قرار می دهند، بیشتر اعتماد می کنند ) .

شما با وب سایت نیاز های مطب تان مانند داشتن اتوماسیون برای بیماران ، جدول زمانی برای تعیین زمان ویزیت بیماران ، شرح ساعات کاری و مدیریت آن و … را برطرف می نمایید .

تولید محتوا برای سایت مطب

گامی که همراه با طراحی سایت مطب باید بردارید تولید محتوا است. اما شاید بگویید چه نیازی به تولید محتوا برای سایت مطب می باشد ؟ خوب در جواب باید بگویم یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ که تاثیر به سزایی در جایگاه وب سایت شما ایجاد می کند محتوا است . شما می توانید محتوایتان را به صورت متنی ، تصویر (عکس) و یا فیلم منتشر نمایید .

محتوای تولیدی شما باید در راستای پاسخ به نیاز های مخاطبانتان باشد . به تعبیری می توان گفت محتوای شما باید مانند خوراکی برای ذهن های پرسش گر باشد . محتوا باید دارای ریتم ، انسجام و از نگارش مناسب بهرمند باشد .

سئو

به بهینه سازی وب سایت شما برای کسب نتایج بهتر در موتور های جست و جو مانند گوگل سئو گفته می شود . شما برای کسب رتبه بهتر در موتور های جست و جو باید این بهینه سازی را در طراحی و محتوای داخل سایت خود به طور کامل اجرا نمایید .

اگر وب سایت شما در صفحه اول نتایج جست و جو نباشد تقریبا می توان گفت وب سایت شما برای کسب مخاطب جدید دچار مشکل است . شما با رعایت سئو و بهینه سازی سایتتان شاهد افزایش مخاطب سایتتان خواهید بود .

ویژگی های سایت مطب

سایت مطب باید دارای ویژگی هایی با توجه به کاربردش داشته باشد . این ویژگی ها در بخش های مشابه سایر سایت ها می باشد . اما به دلیل تخصصی بودن حوزه فعالیت سایت و حساسیت نوع خدمات آن دارای ویژگی هایی می باشد که در سایر سایت ها دیده نمی شود . این ویژگی ها شامل:

رزومه پزشکان

شاید مهمترین بخش در طراحی وب سایت مطب ، صفحه ی رزومه پزشکان باشد . شما در این بخش امکان معرفی پزشکان ، سوابق ، افتخارات و دوره های سپری شده توسط آنها را به نمایش مخاطبان می گذارید .

امکان معالجه آنلاین

شما با توجه به نیاز مطبتان امکان استفاده از مشاوره آنلاین را خواهید داشت . شما با استفاده از این ویژگی می توانید به بیماران خود به صورت آنلاین مشاوره داده و از خدمات درمانی مناسب، بیمارانتان را بهرمند نمایید .

سیستم رزرواسیون آنلاین

این یکی از قابلیت های مهم و بسیار کاربردی برای سایت مطب می باشد . شما با بهرمندی از چنین ویژگی می توانید مدیریت زمانی مناسب برای کادر پزشکی و همچنین مراجعین خود داشته باشید . مراجعین از زمان های باز برای امکان رزرو زمان خود مطلع می شوند و پزشکان از تراکم کار و تعداد مراجعین خود مطلع خواهند بود .

اخبار و مقالات

وجود بازدید کننده برای سایت مطب پزشکی بسیار مهم می باشد . یکی از بخش هایی که می تواند به وب سایت شما در زمینه جذب مخاطب کمک نماید انتشار اخبار و مقاله است . شما می توانید با مخاطبان خود از طریق انتشار مقاله ، ویدیو ، تصویر و متن در ارتباط باشید .

امکان ثبت نظر

شما با بهرمندی از این ویژگی می توانید از نظرات مراجعین خود برای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده برای مراجعین استفاده نمایید . همچنین با ارائه خدمات با کیفیت و دریافت نظر مثبت و درج آن در سایت می توانید تبلیغات صادقانه ای از کسب و کارتان در وبسایت باشد .

کلام آخر

طراحی سایت مطب توسط شرکت تبلیغ 360 به صورت کاملا اختصاصی بوده و پس از تایید نهایی شما پیاده سازی می گردد . استفاده از رابط کاربری قدرتمند و توجه به ریسپانسیو بودن وب سایت از دیگر موارد مهمی است که در طراحی مورد توجه ویژه قرار خواهند گرفت. همچنین در صورت نیاز طراحی اپلیکیشن نسخه اندروید و ios نیز انجام خواهد گرفت .

شما می توانید جهت سفارش طراحی سایت مطب اختصاصی با ما در تماس باشید. همچنین می توانید برای بررسی نمونه کار های پزشکی و محصولات شرکت به صفحه نمونه کار ها مراجعه نمایید .

همچنین شما مشتریان گرامی می توانید برای دریافت خدمات سئو و بهینه سازی در طراحی سایت با متخصصان ما در ارتباط باشید .

پست های بیشتر

پست های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هفت =