مشاوره رایگان

طراحی سایت مزون همراه با فروشگاه آنلاین

طراحی-سایت-مزون

طراحی سایت مزون لباس می تواند گامی مهم در راستای تحقق اهدافی همچون عرضه ای سریع تر محصولات به مخاطبینتان باشد . طراحی سایت مزون می تواند نیاز های شما به فضای فیزیکی برای عرضه محصولاتتان را از بین ببرد . تصور کنید شما فروشگاهی دارید به وسعت کشور و مخاطبان شما از هر نقطه می توانند محصولات شما را خریداری نمایند . شما با داشتن سایت مزون می توانید با همکاری با سایر تولید کنندگان اقدام به عرضه محصولات آنها نیز نمایید . شما می توانید از سایت مزون برای نمایش آخرین محصولات در حوزه مد لباس بهره ببرید. طراحی سایت مزون دارای گستردگی و دسته بندی های مختلفی می باشد مانند سایت سیسمونی، سایت فروشگاه اینترنتی کیف و کفش و لباس می باشد . در زمانه ای که تمامی کسب و کار ها در حال پیشرفت هستند و برای معرفی هر چه بهتر خود در تلاشند . شما هم برای پیشرفت و حفظ جایگاه کسب و کارتان راهی جز طی کردن مسیر مدرنیته شدن را ندارید . داشتن یک وب سایت زیبا قرتمند و ریسپانسیو در دنیای امروزی که مخاطبان تقریبا بیشتر احتیاج خود را از اینترنت جست و جو و رفع می کنند، نیازی اساسی می باشد .

لزوم و اهمیت طراحی سایت مزون

صنعت تولید پوشاک و مد دارای گستردگی زیادی می باشد . شاید برای شما هم پیش آمده که برای تهیه یک لباس برای پوشش مدنظر ، کلی مغازه و خیابان را بالا و پایین کرده باشید و در نهایت هم به نتیجه دلخواه نرسیده باشید . یا از لباس شخص دیگری خوشتان بیاید اما ندانید آن را از کجا تهیه کرده است .

واقعیت برای خرید کردن به سبک سنتی باید برای چالش هایی از جمله ترافیک ، صرف زمان زیاد برای جست و جو و خستگی های خرید خود را آماده نمایید . اما راه حل دنیای مدرن چیست ؟ طراحی سایت مزون لباس راه حلی بسیار موثر و ایده ای جذاب می باشد . که باعث آشنایی بهتر مخاطبان با محصولات شما و نهایتا افزایش فروش و سوددهی می گردد .

با ورود تکنولوژی ارتباطات و توسعه بستر های اینترنتی در کشورمان ، امروزه شاهد استفاده از شیوه های مدرن و متنوعی برای ارائه محصولات مزونی در بین مردم هستیم . با توجه به استفاده روز افزون از تلفن های همراه هوشمند توسط مخاطبان و امکان جست و جو و پیدا کردن محصول مورد نظر به شکل راحت تر برای کاربران فراهم گشته است .

در چنین شرایطی بهره بردن از یک وب سایت و بستری مناسب برای پیشرفت و ارتقای جایگاه کسب و کارتان به یک نیاز تبدیل گشته است .

ویژگی های طراحی سایت مزون

شما برای داشتن یک وب سایت متفاوت و جدید باید از ایده های خلاقانه در کنار رفع احتیاجات یک سایت مزون بهره ببرید . برای نمایش تفاوت ها و برجسته کردن سایتتان باید همواره ایده های جدید و خدمات نوین ارئه دهید .

ویژگی هایی که تقریبا در تمامی سایت های مزن باید رعایت بشود شامل :

سرعت بارگزاری بالا

وب سایت شما باید در کمترین زمان ممکنه بارگزاری گردد . در صورت افزایش زمان انتظار امکان خروج کاربر بدون جست و جو در سایتتان بالا می رود و این یک امتیاز منفی برای سایت شما به حساب می آید .

گالری تصاویر

شما برای نمایش بهتر و دقیق تر از محصولاتتان نیاز به گذاشتن تصاویر زیادی از محصول از زوایای مختلف دارید . هرچه این تصاویر با کیفیت تر و با  قابلیت نمایش جزئیات بیشتر باشد . مخاطب را در انتخاب بهتر راهنمایی می کند .

امکان مقایسه

همیشه در سایت های فروشگاهی ، محصولات مشابه از برند های مختلف که صرف نظر از قیمت می تواند چالشی برای انتخاب توسط مخاطب باشد . شما با گذاشتن امکان مقایسه به مخاطبانتان کمک می کنید تا محصول بهتر را انتخاب نمایند .

ثبت نظرات و میزان رضایت

امکان ثبت نظرات و میزان رضایت از محصول قابلیتی دو سر برد برای سایت شما می باشد . از یک سو شما با توجه به میزان رضایت و نظرات ثبت شده از کیفیت و استقبال مخاطبان از محصولی آگاهی پیدا می کنید و می توانید با علم به نیاز دوباره در سایتتان موجود نمایید . و همچنین با خواندن نظرات و میزان رضایت مشتریان قبلی توسط مخاطبان جدید، می تواند آن ها را در انتخاب محصول کمک شایانی نماید .

ایجاد پرفایل

شما برای بهرمندی از امکان فروش آنلاین باید از قوانین تجارت الکترونیک پیروی نمایید . در این قوانین شما یکسری اطلاعات باید از مشتری خود دریافت نمایید . و همچنین برای ارسال محصول به مشتری نیز نیازمند داشتن اطلاعاتی همچون آدرس و کدپستی می باشید . دریافت این اطلاعت با هربار خرید می تواند برای مخاطبان کمی خسته کننده باشد . شما با بهرمندی از قابلیت ایجاد پرفایل امکان ثبت و استفاده از اطلاعات به دفعات را برای مخاطب خود امکان پذیر می کنید . همچنین می توانید از سوابق خریدشان نیز مطلع گردید .

 پرداخت آنلاین یا در محل

با در نظر گرفتن امکان انتخاب نحوه پرداخت برای مخاطبانتان به آنها آزادی عمل بیشتر می دهید و می توانید اعتماد آنها را نیر جلب نمایید .

طراحی

شما باید در طراحی سایتتان از عوامل بسری مانند گرافیک زیبا ، طراحی ریسپانسیو ، طراحی منحصر به فرد ،دسترسی ساده به محصولات ، دسته بندی دقیق محصولات و جست و جوی قوی  نیز استفاده نمایید . شما برای عرضه محصولات به مخاطبینتان باید قابلیت سرچ هوشمند را در سایت دیده باشید تا مخاطبان محصولات مورد نظر را راحت تر پیدا نمایند . با طراحی ریسپانسیو نیز امکان نمایش صحیح سایتتان در دستگاه مختلف را فراهم می نمایید . که با توجه به استفاده مخاطبان از دستگاه های مانند گوشی موبایل ، یک امر لازم است.

تولید محتوا و سئو

شما برای بهتر دیده شدن و کسب رتبه های بالا در موتور های جست و جو نیازمند بهینه سازی سایتتان ( سئو ) می باشید . همچنین برای راهنمایی هرچه بهتر مخاطبین برای خرید یا آگاه سازی از مد روز و تشخیص جنس اصل از برند مشابه می توانید محتوای متنی ، عکس و یا فیلم تهیه نمایید . همچنین می توانید به معرفی انواع لباس ها و تاریخچه برند ها برای آگاهی بیشتر مخاطبانتان بپردازید . به واسطه تولید محتوای صادقانه و مفید برای مخاطبان می توانید بر روی ذهن آنها تاثیر مثبت گذاشته و از مراجعه کننده به سایت به خریدار وفادار محصولاتتان تغییرشان بدهید .

مزیت های طراحی سایت مزن

شما با در نظر گرفتن ویژگی های زیاد و نوآوری ها برای عرضه محصولاتتان می توانید مزیت هایی برای خریداران خود ایجاد نمایید . تا آنها در زمان انتخاب بین شما و سایر فروشگاهها ، اقدام به انتخاب شما نمایند . مزیت های طراحی سایت مزون برای شما امکان افزایش بازدید کننده ، افزایش مشتری ، معرفی بهتر و بیشتر به مخاطبان ، بهرمندی از مشتریانی به وسعت کشور ، امکان همکاری با سایر تولید کنندگان برای عرضه بهتر محصولات و همچنین برقراری ارتباط با مخاطب برای درک بهتر از سلیقه مخاطبان می باشد . اما مزیت های سایت برای مخاطبان نیز مدیریت زمانی بهتر ، کاهش رفت و آمد های غیر ضروری ، کاهش هزینه های جانبی و مقایسه بیشتر و خرید بهتر را امکان پذیر می کند .

طراحی سایت مزن با تبلیغ 360

تبلیغ 360 با در نظر گرفتن پنل مدیریتی در طراحی سایت مزون شما ،  به روز رسانی محتوا ، تصاویر و مدیریت سایر بخش های سایت مزون را برای مدیر سایت فراهم می نماید . از آنجایی که طراحی سایت مزون به تنهایی نمی تواند  پاسخگوی نیاز فروشندگان باشد و باید با پشتیبانی و مدیریت صحیح و قرار دادن نمونه هایی به روز و مدهای تازه و همچنین اصلاح قسمتهای قدیمی سایت و اصلاح ایرادات سایت آن را به روز نگه داشت تا ضمن افزایش و کارایی وب سایت ، آمار بازدیدکنندگان و میزان فروش محصولات بالا رود و نیز میزان اطمینان و اعتماد مشتریان افزایش یابد، که تبلیغ 360 با پیاده سازی قسمت مدیریت محتوا و بروزآوری نمونه کارها ، ساخت سایت بر اساس اصول ریسپانسیو و همچنین ارایه خدمات بهینه سازی سایت مزون برای موتورهای جستجو نتایج فوق را در ادامه راه برای تولید کنندگان پوشاک و فروشگاه های مزون حاصل می نماید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان توسط مشاورین با تجربه ما در تبلیغ 360 در صورت نیاز می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید .

پست های بیشتر

پست های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 9 =