مشاوره رایگان

نمونه کارها

طراحی سایت لوازم خانگی و فروشگاه اختصاصی

طراحی سایت لوازم خانگی

طراحی سایت لوازم خانگی در جهت عرضه محصولات لوازم خانگی می باشد . همچنین می توانید فروشگاهی برای عرضه تمامی محصولات از سایر برندها نیز داشته باشید . طراحی سایت لوازم خانگی در راستای تامین اهدافی همچون حذف واسطه ها و آسان کردن خرید توسط مخاطبان محصولات لوازم خانگی می باشد . با سرعت گرفتن ریتم زندگی هایمان ، کمتر امکان خرید به روش های سنتی را داریم .

خرید آنلاین از وب سایت ها راهکاری هوشمندانه و نوینی است که با توجه به همخوانی با ریتم زندگی های امروزی ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است . شما با راه اندازی سایت لوازم خانگی قابلیت بررسی ، مقایسه و خرید را برای مشتریانتان به ارمغان می آورید . کارکرد کلی طراحی سایت لوازم خانگی به زبان ساده پاسخگویی به دغدغه های خریداران و تامین نیازهای مخاطبانش می باشد .

نیاز های ابتدایی طراحی سایت لوازم خانگی

ابتدا شما باید برای سایتتان تعیین کنید که صرفا قصد عرضه تولیدات برند خودتان را دارید . یا می خواهید سایتی برای عرضه تمامی محصولات برندهای فعال در حوزه لوازم منزل داشته باشید  . سپس باید تصمیم بگیرید که قصد فعالیت در تمامی حوزه های لوازم خانگی را دارید ، یا به صورت تخصصی در یکی از شاخه های لوازم خانگی ( مانند صرفا مبلمان ، لوازم آشپزخانه ، لوازم الکترونیک و … )  قصد ادامه فعالیت را دارید . بعد از تعیین نقشه راه و هدف گذاری برای سایتتان باید نامی برای وب سایتتان انتخاب نمایید . پیشنهاد ما انتخاب نامی مناسب با سیاست های سایت و اهدافتان می باشد . در انتخاب نام دقت نمایید تا  آهنگ و مفهوم زیبایی داشته باشد و ساده باشد تا مخاطبان به راحتی به خاطر بسپارند .

 

بیشتر بخوانید : مدیریت پیج اینستاگرام شما توسط متخصصین

 

تاثیر طراحی سایت

طراحی سایت لوازم خانگی باید شیک ، زیبا ، ساده و تامین کننده نیاز های مخاطبان باشد . شما برای موفقیت سایت باید امکانات و شرایطی را فراهام نمایید تا بتوانید با فروشگاه های فیزیکی و انلاین فعال این حوزه رقابت نمایید . پس در ابتدا باید طراحی داشته باشید که کاربر پسند باشد . نکته ای که در طراحی نباید فراموش کنید طراحی باید ساده باشد . طراحی ساده شرایط کار با سایتتان را برای تمامی اقشار جامعه فراهم می کند .  از دیگرامکانات مورد نیاز سایتتان جست و جوی پیشرفته برای پیدا کردن محصول مورد نظر مخاطب می باشد . امکان مقایسه نیز از ویژگی هایی است که باید در طراحی سایتتان در نظر بگیرید .

تولید محتوا

یکی از بهترین روش ها برای ایجاد ارتباط با مخاطبان سایتتان تولید محتوا می باشد . محتوا می تواند به صورت متن ، عکس  و ویدیو باشد . شما برای محتوای تولیدی در وب سایتتان محدودیتی ندارید . این محتواها می تواند به صورت بررسی محصول ، مقایسه محصولات مشابه ، یا جعبه گشایی باشد . هدف از تولید محتوا همانطور که گفته شد ایجاد ارتباط با مخاطب است . برای برقراری ارتباط با مخاطب شما نیاز به جلب اعتماد مخاطب دارید . پس نکته ای نباید فراموش کنید محتوا باید صادقانه و کاملا با دید حرفه ای صورت پذیرد .

سئو سایت لوازم خانگی

به تمامی اقدامات صورت گرفته برای بهینه سازی سایت و کسب نتیجه بهتر در موتور های جست و جو مانند گوگل سئو گفته میشود . این بهینه سازی در تمامی قسمت های سایت از جمله در انواع محتوا و طراحی سایت باید اعمال گردد تا سایت شما با رشد بهتری مواجه باشد.

شما برای جذب مخاطبان جدید از طریق موتور های جست و جو باید در صفحه اول قرار بگیرید . در غیر این صورت از شانس کمتری برای معرفی خود به مخاطبان جدید در حال جست و جو در اینترنت برخوردار خواهید بود .

لزوم همکاری با برند ها

در صورتی که قصد راه اندازی و طراحی سایت لوازم خانگی دارید که از تمامی برندها در سایتتان بهره ببرید ، پس نیازمند برقراری ارتباط مناسب و تعامل با برند های فعال در حوزه لوازم خانگی می باشید . تامین اجناس مورد نیاز و پر مخاطب از دغدغه های تمامی فعالان و فروشندگان این حوزه می باشد . پس شما برای جلوگیری از بروز مشکل در تامین این اقلام و همچنین تاثیر گذاری بالا در ذهن مخاطبانتان بهتر است با برندهای فعال همکاری نموده تا یک خاطره خرید خوب را از سایتتان در ذهن مخاطبان به یادگار بگذارید .

ویژگی های طراحی سایت لوازم خانگی

شما برای امکان رقابت با فروشگاه های فیزیکی و همچنین سایر سایت های فعال در این حوزه باید امکانات و ویژگی هایی را اعمال نمایید .  ویژگی هایی مانند امکان گفت و گوی آنلاین با کارشناس ، ثبت نظرات خریداران محصول ، انتخاب پرداخت آنلاین یا پرداخت در محل ، مقایسه محصولات مشابه و تخفیف های دوره ای را باید اعمال نمایید . اینها بخشی از ویژگی هایی است که شما با توجه به نیاز سایتتان می توانید اعمال نمایید . در صورت اعمال این ویژگی ها یا ویژگی های نوین شما می توانید خاطره یک خرید خوب را در ذهن مخاطب حکاکی نمایید . با این اتفاق شما موفق شده اید تا از تبلیغات کلامی توسط مخاطب خود بهرمند گردید . در دنیایی تبلیغات موثر ترین و تاثیر گذارترین روش ، تبلیغات کلامی می باشد . که شما به لطف خدمات با کیفیت از آن بهرمند می گردید.

فواید طراحی سایت لوازم خانگی

سایت لوازم خانگی مثل تمامی سایت های دیگر دارای یکسری فواید برای مخاطبان و صاحبین کسب و کارها می باشد . ما در ادامه به 4 مورد اشاره می کنیم ولی این فواید به این تعداد محدود نمی باشد و با توجه به نوع سایت و اهداف شما می تواند خیلی بیشتر باشد  .

صرفه جویی در زمان و بعد مسافت

با طراحی سایت لوازم خانگی شرایطی را به وجود می آورید که مخاطبان بتوانند با صرف کمترین زمان و عدم پیمودن مسافتی به وب سایت شما آمده و محصولات مورد نظر خود را بعد از مقایسه ، مطالعه و بررسی توسط کارشناسان انتخاب و خریداری نمایید .

سفارش گیری 24 ساعته

هستن افرادی که زمان مناسبی برای مراجعه به فروشگاه ها برای خرید ندارند و شما می توانید در سایتتان در طول مدت شبانه روز از مخاطبانتان سفارش را ثبت نمایید و پردازش نمایید و در زمان تعیین شده برای مخاطب ارسال نمایید .

مشتریانی بدون محدودیت مکانی

شما با طراحی وب سایت لوازم خانگی می توانید مشتریانی از جامعه هدف خود داشته باشید که درگیر بعد مکان آنها نباشید . فقط لازم است آنها به اینترنت دسترسی داشته باشند و تمام. می توانند از وب شایت شما خرید نمایند .

کاهش هزینه های اضافه

با این روش شما می توانید هزینه های جانبی را کاهش داده و با حذف واسطه ها می توانید قیمت نهایی پایین تری از مخاطب دریافت نمایید که باعث رضایت بیشتر مخاطب از خرید خود می شود .

تبلیغ 360 چه شاخصه های مهمی برای طراحی سایت لوازم خانگی دارد؟

تبلیغ 360 به پشتوانه خلاقیت ، تجربه و تخصص کارشناسان خود طراحی وب سایت لوازم خانگی شما را با ظاهری زیبا و کاربر پسند طراحی و اجرا می نماید. که کاربر با وارد شدن به سایت شما با آن انس پیدا کرده و براحتی ارتباط برقرار نماید.

 جهت دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ما یا کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

پست های بیشتر

پست های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفت =