مشاوره رایگان

طراحی سایت شرکت های تولیدی با امکانات ویژه

طراحی سایت شرکت های تولیدی

طراحی سایت شرکت های تولیدی به منزله ابزاری کاربردی در راستای بازاریابی موثر و موفق می باشد . حتی اگر  سایت شما به طور مستقیم برای فروش طراحی نشده باشد . در صورت طراحی و اجرای  یک سایت کاربردی با قالب اختصاصی ، شما می تواند از نقش چشمگیر سایت در برندینگ کسب و کارتان بهره ببرید .

در گذشته نه چندان دور تبلیغ در تلویزیون ، رادیو و نشریات راهای ارتقاء و معرفی کسب و کار ها بود . اما امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و فراگیری تلفن های هوشمند، سایت ها تبدیل به رسانه ای قدرتمند برای ارتقاء سطح شغلی ، معرفی برندتان و ابزاری برای برجسته تر کردن کسب و کارتان گشته اند .

برای سودمندی و بهره برداری درست از توانمندی های اینترنت باید طراحی هدفمند و کاربردی برای سایتتان انجام بدهید . در طراحی سایت شرکت های تولیدی ابتدا باید نیاز های مخاطب را شناسایی نمود و با توجه به آن و استراتژی درست، اقدام به طراحی و اجرای سایت نمود .

سایت باید بشکل بهینه و ظاهر کاربری ساده طراحی شود تا هر فردی با هر میزان معلومات بتواند با اولین ورود به سایت نیاز خود را برطرف نمایید .

امکاناتی که در طراحی سایت شرکت های تولیدی باید در نظر داشت

شما با توجه به زمینه های فعالیتتان ، استراتژی و اهداف که برای سایتتان در نظر گرفته اید ، امکانات متفاوتی را باید در سایت قرار بدهید  . شاید در هنگام طراحی سایت برای شرکت تولیدیتان با تعداد زیادی ابزار و  امکانات که با میزان کار آمدی آنها و اهمیتشان آشنایی نداشته باشید، مواجه شوید .

در این مواقع بهترین کار گرفتن مشاوره از یک تیم متخصص برای رفع مشکل می باشد . ما در ادامه به بیان امکانات عمومی برای سایت شرکت های تولیدی می پردازیم .

قابلیت ایجاد سیستم همکاری در فروش

شما با بهرمندی از این امکان فرصت همکاری با کسب و کار های دیگر در جهت رشد و ارتقاء برندتان همکاری می نمایید . همچنین با در نظر گرفتن این ویژگی درصد کسب موفقیت کسب و کارتان را بیشتر می کند.

 

امکان خرید آنلاین محصولات

خرید آنلاین در هدر رفت زمان ، محدودیت جغرافیایی و هزینه های جانبی جلوگیری می نماید . شما با امکان خرید آنلاین می توانید روند فروش را سریعتر نمایید و به تمام نقاط ارسال نمایید .

نمایش تمامی محصولات به همراه تمامی اطلاعات

با چنین ویژگی هم در هزنیه چاپ می توان صرفه جویی کرد و هم در هر زمان و مکانی قابلیت نمایش برای مخاطب وجود دارد .

نمایش آدرس دفتر فروش و کارخانه تولید

شما در بخش ارتباط با ما می توانید برای آشنایی بهتر و بیشتر مخاطبین با کسب و کارتان آدرس دفتر فروش یا کارخانه را بگذارید .

پشتیبانی و مشاوره آنلاین خرید

شما با مشاوره دادن به کاربرانی که قصد خرید دارند اما از کاربری محصول، اطلاعات دقیقی ندارند، راهنمایی و کمک نمایید .

ایجاد صفحه‌ ای برای استخدام کارمندان در کارخانه یا دفتر فروش ، ساخت بخشی برای اخبار و امکان ساخت بخشی تحت عنوان بلاگ مخصوص اطلاع رسانی و آموزش و سایر ویژگی هایی که میتوان در طراحی سایت تولیدی بکار گرفت.

ویژگی های طراحی سایت شرکت های تولیدی

شما در طراحی سایتتان باید ویژگی هایی را در نظر بگیرید تا مخاطبین ارتباط خوبی با سایت برقرار نمایند . این ویژگی ها شامل :

سرعت بارگزاری بالای صفحات

وقتی مخاطبی برای بار اول وارد سایت شما می شود مطمئنن زمان زیادی برای بالا آمدن سایت شما صرف نخواهد کرد . شما با کاهش زمان بارگزاری صفحاتتان در جذب مخاطب موفق تر خواهید بود . همچنین یک سایت حرفه ای از سرعت بارگزاری مناسبی برخوردار است .

طراحی ریسپانسیو

امروزه افراد از دستگاه ها و تجهیزات متنوعی اسفاده می نمایند . این دستگاه ها دارای صفحه نمایش با ابعاد متفاوتی می باشد . شما برای نمایش صحیح و حفظ قابلیت ها و ویژگی های موجود در سایتتان باید از طراحی ریسپانسیو بهره ببرید . این ویژگی محدودیت دستگاه ها برای نمایش سایتتان را برداشته و شما دیگر دغدغه های عدم نمایش صحیح را نخواهید داشت .

کاربری ساده

شما در طراحی سایت باید در نظر داشته باشید تا تمامی افراد با هر میزان دانش بتوانند در سایت شما به محصول موردنظرشان دسترسی داشته و خرید نمایند . این طراحی هرچقدر پیچیده تر و لایه های بیشتری داشته باشد کاربری را سخت می کند . سختی کاربری برای افرادی که برای بار اول به سایت شما مراجعه می کنند آزار دهنده می باشد . و شاید دیگر به سایت شما مراجعه ننمایند . در نظر گرفتن ویژگی جست و جوی هوشمند کمک شایانی به کاربران برای رسیذن به هدف شان می کند و کاربری سایت را ساده تر میکند . همچنین شما باید از یک منوی منسجم و کاربردی برای راهنمایی کاربران به بخش های مختلف سایتتان بهره ببرید . بخش بندی و دسته بندی در سایت نیز کمک شایانی به کاربری ساده سایتتان می کند .

صفحه ای مشخص برای تماس با ما

بسیاری از مشاغل برای داشتن ارتباط موثر یا پشتیبانی بهتر نیازمند برقراری تماس با مخاطب هستند . مخاطب باید بتواند با رجوع به سایت در کمترین زمان ، شماره های مورد نظر جهت تماس با شما را بر دارد . همچنین برای تسریع می توانید از چت آنلاین برای همپوشانی بهتر استفاده نمایید . فراموش نکنید حفظ  این ارتباط و تقویت حس پاسخگویی شما در ذهن مخاطب برای برندینگ کسب و کارتان بسیار مهم است .

انتخاب تصاویر اختصاصی و با کیفیت

شما برای تاثیر گذاری بیشتر و همچنین نمایش میزان احترامی که به مخاطب خود قائل هستید باید از تصاویری واقعی ، باکیفیت و دارای جزئیات استفاده نمایید . این امر در مخاطب هم حس نزدیکی و صداقت از جانب شما را ایجاد کرده و همچنین کاربران را از دریافت محصول دقیق و مشابه عکس مطئن می نماید .

تولید محتوا

شما با تولید محتوا با کیفیت می توانید دانش مخاطبانتان را بالا ببرید . این محتوا می تواند به شکل ویدیو ، عکس ، عکس و متن ، و متن خالی باشد . شما در این محتوا ها می توانید توانایی های محصول را نمایش دهید . محصولات مشابه را به شکل صادقانه مقایسه نمایید . و یا رونمایی از محصولات جدید داشته باشید . همچنین با درج مقاله های روز دنیا در سایتتان نیز می توانید به افزایش دانش مخاطبان کمک نمایید .

بهینه سازی (سئو)

سایت شما اگر در صفحه نخست موتور های جست و جو نباشد برای موفقیت شانس پایین تری برخوردار می باشد . شما برای کسب رتبه های بهتر در موتور های جست و جو نظیر گوگل باید سایتتان را بهینه سازی طبق اصول سئو نمایید . سئو کمک شایان برای نمایش سایتتان به مخاطبان جدید و امکان ورود کاربران ارگانیک و هدفمند از طریق موتور های جست و جو به سایتتان را دارد .

وب سایت شرکت تولیدی بزرگ ایجاد کنیم

یک شرکت تولیدی برای پیشرفت و رشد کسب و کارش نیاز به یک وب سایت بزرگ و حرفه ای دارد . وب سایت شما باید بتواند به طور مشخص نمایانگر نوآوری و تکنولوژی های مورد استفاده یا تولیدی شما به مشتریانتان باشد . تا در جذب آنها موفق باشید و به مخاطبین اطمینان یک خرید مطمئن و خوب  از شما  را القاء نمایید . این که آیا یک صفحه وب سایت جدید می خواهید طراحی کنید و یا می خواهید سایتی را که داشته اید مجددا بازسازی کنید . این ها تصمیماتی هستند که شما با توجه به استراتژی ها و اهدافی که برای سایتتان قرار داده اید تعیین می نمایید . و توصیه ما گرفتن یک مشاوره از متخصصان این زمینه است . چون بعضی از سایت ها اصلاحشان صرفه اقتصادی نداشته و بهتر است که بکل تغییر بشود .

کلام آخر

یک سایت شرکت تولیدی حرفه ای می تواند نمایانگر اعتبار و اهمیت شما به مخاطبانتان باشد . از این رو طراحی یک سایت حرفه ای و مناسب به جایگاه کسب و کارتان بسیار مهم می باشد . ما در تبلیغ 360 با بهرمندی از کادری مجرب و متخصص برای شما اقدام به طراحی قالب اختصاصی ، طراحی ریسپانسیو ، ایجاد بستری برای انتشار مقاله ها و محتوای مورد نظرتان و همچنین بهینه سازی و سئو می نماییم .

ما در تبلیغ 360 با توجه به درخواست شما سایت شرکت تولیدی طراحی می کنیم که پاسخگوی تمامی نیاز های شما باشد و طراحی ریسپانسیو برای نمایش هر چه بهتر در دستگاه ها مختلف داشته باشد . هدف ما در تبلیغ 360 کسب رضایت شماست و برای کسب این هدف ارائه دهنده خدمات با استاندارد بالا می باشیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ما ، با ما در تماس باشید .

 

 

پست های بیشتر

پست های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =