تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی با تردد های روزانه که ما داخل شهر با توجه به گستردگی های اجرای کاملا قابل مشاهده می باشد تبلیغات محیطی شامل بنر ها ، بیلبورد ها ، تراکت ها و سایر روش ها می باشد . به واقع چند مورد از این تبلیغات در ذهن ما نقش می بندد و چندتا از این تبلیغ ها مارا ترقیب به تماس به آن می کند ؟ 

صاحبین کسب و کار ها برای معرفی محصولات یا خدماتشان به مردم و جذب بیشتر مخاطب از بازار مجبور به تبلیغ و پرداخت هزینه های به صورت مستمر هستن و یکی از روش های عمده انتخاب شده تبلیغات محیطی می باشد . اما به واقع در صورت نبود یک سیاست منسجم و اهداف  تیم تبلیغاتی به عنوان کارشناس در کنار شما تصور ماحصل چنین بازار یابی های چیزی جز از دست دادن سرمایه های شما دور از ذهن نمی باشد . تیم تبلیغ 360 بر این باور است که برای کسب و کار شما با توجه به نیاز ها و سیاست های کلی شما با علم روانشناسی و بازخود رفتاری باید اقدام به طراحی و اجرای تبلیغات محیطی که دارای جذابیت های بصری و بعضا باعث نقش بستن تصویری خاص در ذهن مخاطبانت می باشد اجرا شود تا به بازخورد مناسب برسید .

اهداف تبلیغ محیطی

تبلیغات محیطی مانند سایر روش های بازار یابی شناسایی محصول یا خدمات شما به مخاطبان می باشد . هر روش تبلیغاتی دارای ویژگی های منحصر به فردی است . در مورد تبلیغ محیطی می توان به حک شدن برند یا محصول در مخاطبان قبل از مراجعه برای    خرید اشاره کرد . این موضوع می تواند به تنهایی اهمیت این روش از بازاریابی را نمایش بدهد . تبلیغ محیطی این امکان را دارد تا با نمایش نیاز های مردم و بهرمندی از طراحی خلاقانه بتواند به سرعت ذهن مخاطب را تسخیر کند . شما بر انگیختن حس کنجکاوی و پذیرش محصول شما برای امتحان توسط مشتری نیاز به یک تبلیغ خلاقانه با طراحی خاص و هدفمند می باشید . با بهرجستن از تفاوت های ایجاده کرد کسب و کار شما فرصت سبقت از رقبا پیدا می کند و سهم بیشتری از بازار را کسب می کنید . تیم تبلیغ 360 همواره با ایده های جدید و خلاقانه با برنامه های منسجم در مسیر موفقیت در کنار شما خواهد بود .

ابزار های تبلیغات محیطی

بیلبورد

بیلبورد ها یکی از بهترین ابزار های تبلیغ محیطی می باشند . شما می توانید با یک تبلیغ خلاقانه که حس کنجکاوی یا تفکر مشتری را بر بی انگیزد در مسیر شناخت بهتر قرار بگیرید . همیشه تبلیغات محیطی که بروی بنر هستن در تلاش برای حک محصول شما در ذهن مخاطب را دارند . همچنین مکان بیلبورد نقش اساسی در دیدن شدن دارد . تیم تبلیغ 360 با استفاده از تبلیغ مخصوص شما و شناخت از مکان بیلیوردها کمک شایانی در موفقیت شما می تواند داشته باشد .

وسایل حمل و نقل عمومی

اتوبوس ها و تاکسی ها روزانه با گردش در سطح شهر امکان تبلیغ محیطی شما را دارند . با توجه به گردش در محیط بزرگی که وسایل حمل و نقل عمومی طی می کنند در نتیجه تبلیغ شما در دید مخاطبان زیادی قرار می گیرد . طبیعتا به خاطر فیزیک ظاهری متفاوت وسایل حمل و نقل عمومی نیاز طراحی خاص را میطلبد . تبلیغی که با حفظ مفهوم کلی با شرایط و محدودیت های وسایل نقلیه همخوانی داشته باشد .

مانیتور های شهری

تبلیغ محیطی در مانیتور های شهری تا حد زیادی شبیه ساخت تیزر های تبلیغی در تلویزیون می باشد . ولی با پیچیدگی های بسیار بیشتر به دلیل صامت بودن می باشد . در تبلیغ محیطی باید تلاش شود مفهوم تبلیغ در اکت بازیگران یا خط سیر تبلیغ حفظ بشود و مخاطبان کامل متوجه منظور و مفهوم تبلیغ بشوند .

مبلمان شهری

تمامی نیمکت ها و سایر جاهای شبیه می توان با طراحی خاص تبلیغ نصب نمود . این سبک از تبلیغات محیطی دارای محدودیت های زیاد از جمله ساختار های فیزیکی جسم مورد نظر و همچنین رنگ بندی می باشد . تبلیغات بر روی مبلمان شهری باید به شکلی باشد که علاوه بر جلب نظر مخاطب باید انسجام موضوعی و جذابیت های جانبی داشته باشد .

مشاوره تبلیغ محیطی

در بالا به روش های متنوع ای برای تبلیغ محیطی اشاره کردیم . محدودیت های این سبک را تا حدودی مطرح کردیم . با توجه به ویژگی های مخصوص این روش و اینکه جلوی چشم مخاطب مدت زمانی زیادی هستیم روش مناسب و غیر قابل چشم گوشی می باشد . اما مثل تمامی روش های بازاریابی نیاز به حضور مشاورانی که توانایی بالای برای رفع نیازهایتان در تبلیغ محیطی داشته باشند احساس می شود . تیم تبلیغ 360 با شناخت کافی از فرصت های تبلیغ محیطی و مشاوره های کلیدی در کنارشما برای راه اندازی این بازاریابی می باشد .

تلفن مشاوره تبلیغ 360