بهینه سازی لوکال سئو

بهینه سازی لوکال سئو کمکی قدرتمند برای بازاریای کسب و کار های محلی می باشد . چهار نفر از هر پنج نفر برای پیدا کردن محصول یا خدمات در اینترنت شروع به جست و جو می کنند . شما با بهینه سازی لوکال سئو کسب و کارتان می توانید به سقف جذب مشتری نزدیک بشوید . تلاش تیم تبلیغ 360 با بهره بردن از راه های نوین و استفاده از بهترین آنها در بهینه سازی لوکال سئو  ارتقاء کسب و کار شما می باشد . بهینه سازی لوکال سئودر نهایت به شناسایی و معرفی محصول یا خدمات شما به مشتریان محلی بیشتر منجر می گردد .

تبلیغات لوکال سئو

لوکال سئو چیست ؟

لوکال سئو (سئو مکانی) به کسب و کار کمک می کند تا محصول یا خدمات خود را به بهترین شکل به مخاطبان و مشتریان محلی عرضه کنند . موتورهای جستجو برای گرد آوردن اطلاعات مرتبط با جستجوی مکانی (Local ) و لیست کردن مرتبط‌ ترین نتایج برای کاربر، از اطلاعاتی شامل محتوای مکانی، صفحات پروفایل شبکه های اجتماعی، پیوندها، و استنادها (citation) متکی هستند.

بهینه سازی سئو مکانی

برآورد هزینه و ثبت سفارش سئو سایت

GET STARTED

0$

با تشکر ، به زودی با شما تماس خواهیم کرفت

تنظیمات سئو سایت










شما باید یک آیتم را انتخاب کنید

مرحله بعد

سئو سایت

شما باید یک آیتم را انتخاب کنید

مرحله بعد

برآورد نهایی

قیمت به تومان :

Summary

توضیحات اطلاعات مقدار قیمت
تخفیف :
مجموع :

ثبت سفارش

بخشی از فعالیت های تبلیغ 360 برای بهینه سازی لوکال سئو

بهینه‌سازی Google My Business برای کسب نتیجه بهتر

بهبود ببخشیدن به ساختار پیونددهی درونی سایت

بهینه‌سازی آدرس صفحات، تگ‌های عنوان، سرصفحه‌ها (هدرها)، توصیف متا و محتوای سایت

اضافه کردن صفحات مکانی به سایت

تولید محتوای مکانی

اطمینان حاصل کردن از سازگاری سایت شما با دستگاه‌های موبایل

اطمینان حاصل کردن از در دسترس بودن نام، آدرس و تلفن شما برای مخاطبان .

بهینه سازی راهنماها (دایرکتوری‌ها) و استنادهای آنلاین

ایجاد پیوندهای درون‌سوی دارای ارتباط (relevance) و اعتبار (authority)

ایجاد صفحات در شبکه های اجتماعی و اضافه کردن پست در Google My Business

لوکال سئو چطور به کسب وکار شما کمک می کند ؟

امروزه مردم بیشتر از قبل خرید هایشان را آنلاین انجام می دهند . تجربه نشان می دهد که مردم برای خرید یا دریافت خدمات در گوگل به دنبال نزدیک ترین مرکز برای رفع نیازشان می باشند . حال تصور کنید شما صاحب کسب و کاری باشید و در اینترنت نتوانید خودتان را به مخاطبانتان نمایش بدهید . در نتیجه بخش بزرگی از مشتریانتان را از دست داده اید . شما با بهینه سازی لوکال سئو می توانید کسب و کار خود را در محله یا شهرتان به شهرت برسانید و به مخاطبان اصلی خود نزدیکتر بشوید . برای جذب بیشتر و تاثیر گذاری بالا ، بهتر است شما یک پیج اینستاگرام زیبا ، یا وب سایتی پویا داشته باشید . کسب نتیجه بهتر از لوکال هاست در گروی یک پایگاه دائمی ارتباط با مشتری می باشد .صرف بهرمندی از آشنایی دلیل موفقیت کسب و کار شما نمی باشد .

تلفن مشاوره تبلیغ 360

لوکال سئو و تبلیغ 360

تبلیغ 360 با توجه به 10 اقدام اصلی که بالاتر گفته شد همواره در تلاش برای پیدا کردن روش های نوین موثر می باشد . شما می توانید با انتخاب جامعه هدفتان به صورت تخصصی و با ارتباط کامل حلقه های مورد نیاز به مخاطبانتان ارتباط بگیرید . تیم تبلیغ 360 با توجه به زمینه های فعالیت شما اقدام به طراحی سایت و صفحات در شبکه اجتماعی با رعایت کامل قوانین جهت دریافت رنک بالا ، در لوکال سئو می نماید تا بهتر و بیشتر دیده شوید .

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره توسط متخصصان تیم تبلیغ 360 می توانید از راه های زیر استفاده نمایید .