مشاوره رایگان

بلاگر کیست معرفی برترین بلاگر ها

بلاگر کیست ؟ بلاگر به فرد یا افرادی گفته می شود که به انتشار تجربیات و دانش خود در یک بستر آنلاین یا آفلاین مشغول می باشند . می توان گفت بلاگرها با محتوای تولیدی خود ، بیشتر اهدافی مانند آموزش دادن به مخاطب ، سرگرمی مخاطبان و یا الهام بخشی به مخاطبان خود را دنبال می نمایند . در واقع اگر بخواهیم بگوییم بلاگر کیست باید گفت بلاگر ها با توجه به زمینه فعالیت و تخصص خود به صورت اختصاصی اقدام به تولید محتوا و نشر در فضای اینترنت می کنند . بلاگر ها با نیت خدمت به مخاطبان خود اقدام به نشر محتوایی با کیفیت می نمایند . موفق ترین بلاگر ها افرادی هستند که در محتوای تولیدی خود بیان صادقانه ، استقلال فکری و نظر بی طرفانه ای داشته باشند .

ویژگی های یک بلاگر

مهم ترین ویژگی یک بلاگر خلاقیت است. راه ارتباطی بلاگر با مخاطبان خود از طریق تولید محتوا می باشد. پس این محتوا هرچقدر خلاقانه تر باشد این ارتباط قوی تر می شود . بلاگر برای نشر محتوای تولیدی خود به صورت آنلاین یا آفلاین نیازمند فراگیری مهارت هایی می باشد و یا می تواند از افرادی در زمینه های مورد نیاز خود بهره ببرد .

این مهارت ها با توجه به انتخاب بستر نشر متفاوت می باشد . به طور مثال شما برای نشر محتوا در اینترنت نیازمند مهارت هایی همچون تصویر برداری ، نگارش متن ( در صورت انتشار به صورت محتوای متنی ) ، تدوین ویدیو یا عکس ، نورپردازی و صدابرداری می باشید .  یک بلاگر باید محتوای انحصاری خود را  تولید نماید و به هیچ عنوان ، نباید کپی از یک بلاگر دیگر باشد .

بزرگترین ثروت یک بلاگر ، مخاطبان و دنبال کننده اش می باشد . مخاطبان در صورت اعتماد به بلاگر ، اقدام به دنبال کردن آن فرد می کنند . با تولید محتوای کپی شده شما این اعتماد را از بین می برید .  شما می توانید در ابتدای راه از بلاگر های معروف در حوزه فعالیت خود الهام بگیرید اما فراموش نکنید کپی کردن با الهام گرفتن خیلی تفاوت دارد .

 

 

بیشتر بخوانید: چگونه بلاگر شویم؟

 

 

بلاگر کیست اینفلوئنسر کیست ؟ شباهت ها و تفاوت ها

با افزایش محبوبیت روز افزون شبکه ی اجتماعی اینستاگرام کلمه پر استفاده در این شبکه این روز ها اینفلوئنسر می باشد . بگزارید ابتدا تعریف مشترکی از اینفلوئنسر داشته باشیم تا بعد به شباهت و تفاوت های آن پبردازیم .

واژه اینفلوئنسر (influencer) در لغت به معنی تاثیرگذار است . با این تعریف می توان گفت که بلاگر زیر شاخه ای از اینفلوئنسر می باشد . اما در بستر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام این تعریف کمی متفاوت جا افتاده است .  در اینستاگرام به افرادی اینفلوئنسر گفته می شود که دنبال کننده ی زیادی داشته باشند و به اصطلاح شناخته شده هستند . این افراد به صورت مستمر در اینستاگرام محتوا گذاری می نمایند و حداقل روزانه 1 یا 2 پست به اشتراک می گذارند . بعضی از این اینفلوئنسرها بدون داشتن هیچ تخصصی و صرفا با تهیه ویدیو هایی از سبک زندگیشان ، کپی برداری از کلیپ های افراد معروف ، نمایش روابط خصوصیشان ، استایل ظاهری خود و تهیه ی کلیپ های به اصطلاح کمدی ، موفق به جذب مخاطب شده اند . البته منظورمان این نیست که همه اینفلوئنسرها در این دسته قرار دارند. بلکه هنرمندان ، نویسندگان ، افراد سیاسی ، بلاگرها ، نویسندگان ، خبرنگاران و….. با توجه به مفهوم اینفلوئنسر میتوانند در این دسته قرار داشته باشند.  و کاملا متفاوت تر از اینفلوئنسرها (شاخ اینستا) عمل نمایند . اما بلاگر به شخصی گفته می شود که در مورد یک موضوع مشخص به صورت حرفه ای می نویسد و یا ویدیو می سازد ، و با مخاطبین خود به اشتراک می گذارد. این افراد بیشتر بر روی کار خود متمرکز می باشند و غالبا به غیر از اینستاگرام در وب سایت ، یوتیوپ ، تلگرام و…. دارای صفحه شخصی می باشند و در آن ها هم فعالیت دارند . بلاگر ها در زمینه های مختلفی فعال هستند ، که در ادامه به آن می پردازیم .

انواع بلاگر و افراد محبوب آن

همه ی ما در زمان تصمیم گیری برای خرید های مهم مان نیاز به دریافت مشاوره داریم  .  بلاگر ها در دنیایی امروزی می توانند مشاورین ما باشند . فقط لازم است با توجه به نیازمان بلاگر مناسب را پیدا کرده و از تجربیاتش بهرهمند شویم . ما در اینجا قصد داریم به معرفی بخشی از بلاگر ها بپردازیم .

لایف استایل (Life Style)

این بلاگر ها بیشتر مشغول به نشر خاطرات خود از زندگی روزمره می باشند .

مانند خانم شقایق جوزانی

بلاگر کیست

 

بیوتی بلاگر (Beauty Blogger)

این افراد در زمینه معرفی برندها و انواع تجهیزات آرایشی بهداشتی مشغول می باشند ، یا آموزش آریشگری را می گذارند .

مثال : صدف بیوتی  sadaf_beauty

 

بلاگر موسیقی

این دسته از افراد در پیجشان بیشتر در مورد موسیقی ،سبک های موسیقی ،ژانرها ، حاشیه های و اخبار این حوزه صحبت می کنند .

 

فشن بلاگر

یکی از محبوب ترین زمینه ها برای فعالیت بلاگر ها می باشد . این حوزه درباره استایل های متفاوت ، مد های فصلی و مسائل مختلف این صنعت بیشتر صحبت می نمایید .

مانند : Adam Gallagher

بلاگر کیست

 

 

فود بلاگر

حوس بر انگیز ترین زمینه فعالیت برای بلاگر ها می باشد . این بلاگر ها بیشتر به آموزش تهیه غذا های جدید یا دستور پخت ها متنوع می باشد و به معرفی برندهای فعال در این حوزه و نقد و برسیشان می پردازند .

مثل : نواب ابراهیمی

بلاگر کیست

 

بلاگر سفر

این بلاگر ها انگار همیشه در حال سفر می باشند . بیشتر این بلاگر ها در حال معرفی مکان های جدید و نقد و بررسی هتل ها و مهمانپذیرها می باشند .

مانند : هدی رستمی

بلاگر کیست

شکمو ها هم دل دارند . بنابراین در فضا های مجازی بلاگر های آشپزی ، غذا و خوراک را خواهید دید .

مثل : نواب ابراهیمی

بلاگر کیست

 

کلام آخر

امیدواریم جواب سوال خود در رابطه با اینکه بلاگر کیست را در این مقاله یافته باشید. با توجه به معنای لغوی بلاگر ،  شاید “بلاگر اینستاگرام” ترکیب درستی نباشد ، اما با در نظرگرفتن مفهومی که از این واژه در ذهن متبادر می شود، می توان گفت بلاگر اینستاگرام به کسی می گویند که در فضای اینستاگرام به تولید محتوا پرداخته و به مخاطبانش اطلاعات می دهد .

ما در تبلیغ 360 برای شما مسیر های مطمئن تا بلاگر موفق شدن را آماده کرده ایم . ما با بلاگرهای بسیار زیادی در ارتباط هستیم که در صورتی که حتی برای کسب و کار خود نیز خواهان تبلیغ باشید این کار توسط تیم ما انجام میگیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید .

پست های بیشتر

پست های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + پانزده =