طراحی سایت پزشکی به صورت تخصصی

طراحی سایت پزشکی با گسترش روز افزون استفاده از اینترنت به یک امر لازم برای فعالین حوزه پزشکی تبدیل شده است. طراحی سایت پزشکی به دلیل نیازهای بخصوصی که این حوزه دارد متفاوت از سایر انواع سایت ها می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت نوبت دهی آنلاین ، سیستم رزرواسیون می باشد. در کنار بحث امکانات ، طراحی سایت بر پایه اصول سئو به گونه ای که در نتایج گوگل ظاهر شود نیز بسیار مهم است. ما تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا علاوه بر شناخت صحیح از نیازهای طراحی سایت پزشکی و رفع آن ها، سایر مباحث مارکتینگ را در قالب مدیکال مارکتینگ عرضه کنیم. کافیست با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

طراحی سایت پزشکی
تبلیغ 360 مدیکال برندینگ

طراحی سایت پزشکی چرا یک ضرورت است؟

امروزه تمامی کسب و کارها به دنبال توسعه کسب و کار خود در بستر اینترنت هستند. پزشکان و متخصصان نیز از این امر مستثنی نیستند. شما پزشکان با طراحی سایت پزشکی و ورود به دنیای دیجیتال شاهد گسترش برند مدیکال خود و رویارویی با طیف وسیعی از مراجعینی خواهید شد که پیش از این به دنبال متخصصانی همانند شما بوده اند . دسترسی آسان به خدمات ، رزواسیون آنلاین نوبت و عدم ازدحام مراجعین ، ارائه مقالات تخصصی پزشکی و ارتقاء سطح دانش پزشکی جامعه و بسیاری مزایای دیگر با ورود به دنیای دیجیتال در انتظار شماست.

ویژگی های خدمات اختصاصی طراحی سایت پزشکی در تبلیغ 360

طراحی رسپانسیو

طراحی رسپانسیو برای نمایش صحیح وب سایت در دستگاه های موبایل ، تبلت و دسکتاپ

سرعت و امنیت بالا

رعایت اصول طراحی برای داشتن وب سایتی با سرعت و امنیت بالا

امکان درج بی نهایت مقاله

امکان درج بی نهایت مقاله تخصصی در زمینه های پزشکی

نوبت دهی آنلاین

طراحی سیستم نوبت دهی آنلاین و رزرواسیون پیشرفته متصل به پنل کاربری

سایت دو زبانه

ما با بهره گیری از مترجمان خبره اقدام به طراحی سایت پزشکی شما به زبان انگلیسی و سایر زبانها می کنیم

گالری

گالری تصاویر و ویدئو برای نمایش تجهیزات و محیط مطب، بیمارستان، آزمایشگاه و سایر مراکز درمانی

سامانه پیامکی

سامانه اطلاع رسانی پیامکی برای پزشک ، بیمار و منشی

درج پرونده بیمار

تنظیم و درج پرونده بیماران و دسترسی آسان به پرونده ها بصورت انلاین

گوگل مپ

بکارگیری گوگل مپ برای نمایش محل مطب بر روی نقشه گوگل

چت آنلاین

راه اندازی سیستم چت آنلاین برای مشاوره و راهنمایی بیماران

مشاوره طراحی سایت پزشکی

برای طراحی وبسایت پزشکی و در میان گذاشتن تمامی خواسته های خود قطعا به مشاوره متخصصان ما نیاز خواهید داشت. شما کافیست فرم مشاوره رایگان را پرکرده و برای ما ارسال کنید. وقت ملاقات حضوری-تلفنی و یا تصویری شما تنظیم و مشاوره رایگان خدمتتان ارائه میشود.

تلفن مشاوره تبلیغ 360

نمونه طراحی سایت پزشکی

نمونه طراحی سایت پزشکی

نمونه طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی

نمونه طراحی سایت پزشکی تهران کلینیک

نیاز سنجی و برآورد قیمت سفارشی

هر وب سایت متشکل از امکانات و ویژگی هایی است که بسته به نوع آن ها از لحاظ قیمت طراحی میتواند متفاوت باشد. حال اگر در نظر دارید که وبسایت خود را مطابق با خواسته ها و امکانات درخواستیتان پیش ببرید، میتوانید با پر کردن فرم انلاین نیازسنجی درخواست برآورد قیمت کنید. و یا اینکه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

رعایت اصول سئو

طراحی سایت پزشکی با رعایت اصول سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستوجو نظیر گوگل یک قابلیت ویژه برای کارفرمایان شرکت تبلیغ 360 است. با بکارگیری اصول سئو ، سایت پزشکی شما ، توسط گوگل در دسترس مشتریان و سایرین خواهد بود. 

تبلیغ 360 متخصص در مدیکال برندینگ

ما در تبلیغ 360 با بکارگیری متخصصین در زمینه های مختلف ، در حال ارائه خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ برای جامعه پزشکی و سلامت کشور هستیم. با پوشش 360 درجه ای نیازهای مدیکال مارکتینگ شما عزیزان ، تمامی دغدغه های دیجیتال مارکتینگ تان را از دوشتان برداشته ایم. با ما در تماس باشید.