مشاوره رایگان

طراحی سایت املاک همراه با بررسی امکانات لازم

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک میتواند شما را با طیف وسیعی از مخاطبان جدید آشنا و باعث گسترش بیش از پیش کسب و کارتان شود . بخش بزرگی از جامعه برای پیدا کردن خانه مورد نظر به جست و جو در اینترنت مشغول می باشند . این اتفاق می تواند فرصت مناسبی برای بنگاه املاک شما باشد ، تا با طراحی سایت املاک کاربردی و زیبا بتوانید سهم مناسبی از این بازار داشته باشید .

شما با طراحی سایت املاک می توانید در امر معرفی  املاک سرعت بخشیده و بسیار از روند های رایج را حذف نمایید . به طور مثال فردی که قصد اجاره یا خرید یک ملک را داشته باشد ابتدا باید مناطق را جست و جو و هزینه های تقریبی ملک در ناحیه های مختلف را بدست بیاورد .

سپس با مراجعه به املاک های مختلف و دیدن خانه های زیاد، یکی را که نزدیک به سلیقه اش می باشد را انتخاب نماید . به این ترتیب کلی مسیر باید طی بشود و همچنین زمان زیادی را باید صرف رسیدن به نتیجه دلخواه کند . این ها مشکلات بخش مخاطب شما هست که با طراحی سایت املاک بسیاری از این مشکلات را حل خواهید کرد .

که به طبع باعث رضایت مخاطب از عملکردتان می شود و از خوبی های بنگاه املاک شما به سایرین خواهد گفت که این امر یعنی افزایش مخاطب به واسطه تبلیغ کلامی است .

طراحی سایت املاک از ایده تا اجرا

شما برای داشتن یک طراحی سایت املاک خوب ابتدا باید ایده ای که در ذهن دارید را پرورش بدهید و به یک استراتژی مشخص در مورد سایت برسید و بعد اقدام به طراحی نمایید . اقدامات قبل طراحی که باید انجام بدهید شامل تعیین حوزه فعالیت و میزان گستردگی عملیاتی سایت می باشد .

به این مفهوم که شما باید تعیین نمایید که سایت شما مختص بنگاه املاک خودتان است یا اینکه قرار است هر فردی چه دارای بنگاه املاکی چه شخصی بتواند فایل خود را در سایتتان ایجاد نماید و با مخاطب در ارتباط باشد .

شما ممکن است که قصد داشته باشید در منطقه ای مشخص از یک شهر فعالیت کنید یا قصد توسعه داشته باشید و یا اینکه می خواهید در تمامی شهر و منطقه های کشور فعالیت نمایید . طبیعتا حوزه فعالیت سایت هرچه گسترده تر، پیچیدگی های طراحی نیز بیشتر خواهد بود .

به صورت کلی بعد از تعیین گستردگی سایتتان می توانید اقدام به طراحی بنماید که با توجه به نیاز های سایتتان باید اقدام نمایید . بهره مندی از طراحی استاندارد با قالب اختصاصی از اهمیت بالایی برای سایت املاک برخوردار است . برای بهرمندی از طراحی جامع باید تمامی نیاز های مخاطبان را شناسایی و در صدد رفع آنها باشید .

ویژگی های مورد نیاز طراحی سایت املاک

شما برای ایجاد تمایز و برجسته کردن کسب و کارتان از سایرین باید ویژگی های مبتکرانه در سایتتان اعمال نمایید . این ویژگی ها می تواند عملکردی خوشایند برای هر دو سوی سایتتان داشته باشد . ویژگی های کلی و نیاز سایتتان به شرح ذیل است:

صفحه اختصاصی ملک

شما برای نمایش هر ملک نیاز دارید تا در سایت صفحه مختص به ملک داشته باشید تا در مورد ملک توضیحات لازم را بدهید .

گالری تصاویر

شما با اعمال این ویژگی در صفحه اختصاصی ملک می توانید تصاویر مربوط به ملک را به مخاطب نمایش دهید تا روند انتخاب را راحت تر و تسریع ببخشید .

نقشه

شما باید موقعیت مکانی هر ملک را برروی نقشه نمایش بدهید تا مخاطب بتواند به راحتی به ملک انتخابی برسد .

چت آنلاین

این ویژگی امکان مکالمه مستقیم کاربر با مالک ملک یا فرد تعیین شده از سوی مالک را می دهد . با این ویژگی می توان سوالاتی که در ذهن کاربر در مورد ملک به وجود آمده را پاسخ داد . همچینین کاربر امکان دریافت مشاوره را از این طریق دارد .

مقایسه ملک

شما با گذاشتن این ویژگی این امکان را به مخاطبانتان می دهید تا بتوانند ملک های کورد پسند را با هم مقایسه و ملک بهتر را انتخاب نمایند .

املاک اکازیون

شما با ایجاد دسته ای به نام ملک اکازیون می توانید بهترین ملک ها با توجه به موارد کارشناسی را جدا و به مخاطبان نمایش بدهید .

پیشنهاد ویژه

شما با دریافت موقیعت مکانی کاربر می توانید املاکی را به صورت پیشنهاد ویژه که دارای یکسری خصوصیات است معرفی نمایید .

الزامات طراحی یک سایت املاک

شما برای داشتن یک سایت کاربردی که ویژگی هایتان را به خوبی مدیریت کند باید یکسری از الزامات را داشته باشید . این نیاز ها با توجه به گستردگی سایتتان متغییر است . اما به صورت کلی نیاز های سایت املاک شما به این شرح است

طراحی استاندارد و قالب اختصاصی

شما باید برای سایتتان از طراحی اختصاصی بهره ببرید تا وجه تمایز شما با سایرین به درست قابل رویت باشد . طراحی های استاندارد این امکان را به شما می دهد تا درصورت نیاز به بروزرسانی و یا اعمال تغییرات در سایت با وجود تغییر تیم طراح سایت به مشکل بر نخورید .

طراحی ریسپانسیو

شما با طراحی ریسپانسیو می توانید نمایش دقیق با حفظ تمامی موارد کاربری سایتتان داشته باشید . امروزه افراد با دستگاه های مختلفی وارد سایت ها می شوند . هر دستگاهی دارای نمایشگر با ابعاد مشخص می باشد . طراحی ریسپانسیو نمایش دقیق و درستی در تمامی این نمایشگر ها برای سایت شما دارد .

تشکیل پرفایل

شما باید برای مخاطبان یا کاربرانی که قصد ارائه یا دریافت خدمات را دارند امکان تشکیل پرفایل بدهید . تا هم با آشنایی با قوانین سایت طبق آن عمل نمایند و هم اطلاعات مورد نیاز شما را درج نمایند .

تماس با ما

برای آشنایی بهتر و همچنین سهولت در امر تماس با شما در صورت بروز مشکل بهتر است این صفحه را ایجاد نمایید .

درگاه بانکی

شما می توانید برای مخاطبان حق انتخاب بگذارید تا یکی از دو روش پرداخت آنلاین یا پرداخت در محل را انتخاب نمایند .

تولید محتوا

شما می توانید برای سایتتان محتوای متنی ، عکسی یا ویدیویی ایجاد نمایید . این محتوا می تواند به بررسی و معرفی ملک ، مواردی همچون آشنایی با قوانین خرید و فروش ملک و غیره را بیان نمایید .

سئو

شما برای کسب رتبه های بهتر در موتور های جست و جو نظیر گوگل باید سایتتان را بر اساس اصول سئو بهینه سازی نمایید . با کسب رتبه های بالاتر در موتور های جست و جو می توانید روزانه پذیرای افراد بیشتری در سایت باشید .

کلام آخر

ما در تبلیغ 360 با بهرمندی از کادری مجرب و متخصص برای شما اقدام به طراحی قالب اختصاصی ، طراحی ریسپانسیو ، ایجاد بستری برای انتشار مقاله ها و محتوای مورد نظرتان و همچنین بهینه سازی و سئو می نماییم .

ما در تبلیغ 360 با توجه به درخواست شما طراحی سایت املاک را انجام می دهیم که پاسخگوی تمامی نیاز های شما باشد و طراحی ریسپانسیو برای نمایش هر چه بهتر در دستگاه های مختلف داشته باشد . هدف ما در تبلیغ 360 کسب رضایت شماست و برای کسب این هدف ارائه دهنده خدمات با استاندارد بالا می باشیم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان از مشاورین ما با ما در تماس باشید .

پست های بیشتر

پست های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =